زندگینامه میثم ابراهیمی خواننده پاپ ایرانی - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
زندگینامه میثم ابراهیمی خواننده پاپ ایرانی

میثم ابراهیمی متولد ۸ شهریور ۱۳۶۴ در تهران، خواننده است. در رشته موسیقی فوق دیپلم و در رشته مدیریت فرهنگی لیسانس دارد می گوید از کودکی می خواندم، یادم است در گروه های سرود عضو بودم، گروه سرود تواشیح و گاهی هم در هیئت ها می خواندم آن موقع کلاس موسیقی به صورت الان نبود زیاد هم به موسیقی بها داده نمیشد .

کنسرت میثم ابرایمی

ابراهیمی پس از نزدیک به هفت سال فعالیت موسیقایی، سرانجام ۱۶ دی‌ ماه ۱۳۹۴ نخستین اجرای زنده‌اش در تهران را در سالن همایش‌ های برج میلاد برگزار کرد . آغاز فعالیت های میثم ابراهیمی به تیتراژ سریال دردسر های عظیم باز می گردد جایی که برای اولین بار میثم ابراهیمی بسیار شنیده شد و صدای او مطرح شد .

اولین بار در سال ۸۶ برای شبکه سه خوانده است، آهنگی که بیش از دو سال در آنتن شبکه بود و همان شد که بیشتر تلاش کند و آهنگ های بهتری رو آماده کند صدای او با خواندن تیتراژ و تک اهنگ های سریال دردسر های عظیم شناخته شد .

تنها رمز موفقیت من صبوری بود، خیلی از دوستان من صبر نمیکنند من سال ۱۳۸۵ شروع کردم خیلی از خواننده ها آن زمان نبودند اما صبر ده ساله من به ثمر نشست همیشه سعی کرده ام کاری را انجام بدم که در چهار چوب و ضوابط و قانون باشد، سعی کرده ام آهنگی را بخوانم که با محتوا باشد، هستند کسانی که آهنگهایی رو خوانده و چند ماه اسمشان بوده اما بعد از مدتی اوت شدند .

 

عشق به موسیقی

میثم ابراهیمی از همان دوران کودکی قراعت قرآن را آغاز نمود. این خواننده مشوق های اصلی خود را حاج آقا سید علوی و مهندس سید موسی حسینی کاشانی معرفی کرده است .

میثم ابراهیمی خوانندگی را از دوران نوجوانی شروع کرد. اولین اثر او تک آهنگ وطن بود . به مرور کار خوانندگی را به طور حرفه ای شروع کرد. آغاز فعالیت حرفه ای وی سال 1385 بود. وی در دوران فعالیتش با آهنگسازانی همچون سیروان خسروی و محمدرضا چراغعلی همکاری کرده است .

دانلود آهنگ های میثم ابراهیمی از کاست باز

برای دانلود آهنگ های میثم ابراهیمی می توانید به وبسایت موسیقی کاست باز مراجعه نمایید و از شنیدن جدیدترین آهنگ ها لذت ببرید همچنین می توانید نقطه نظرات خود را در رابطه با ارتقای سطح کیفی سایت با ما به اشتراک بگذارید .

 

دیگر خواننده پر بازدید کاست باز

سیروان خسروی

سیروان خسروی در سال ۱۳۶۱ در تهران متولد شده‌است و اصالتاً کرد است. پدرش کرمانشاهی و مادرش سنندجی است . او از سن ۱۱ سالگی به مدت چهار سال نزد اوی جونیو به آموزش موسیقی و کیبورد پرداخت. او از همان دوران نوجوانی با دیدن انیمیشن شیر شاه به موسیقی التون جان علاقه‌مند شد. وی در ۱۶ سالگی زیر نظر کاوه یغمایی با اصول نوازندگی کیبورد و سبک راک آشنا شد. سیروان همراه گروه کاوه یغمایی در دو کنسرت سال‌های ۱۳۷۹ و ۱۳۸۰ به عنوان نوازنده کیبورد در آن حضور داشت که این تنها اجراهای سیروان به عنوان نوازنده بر روی صحنه بوده‌است .

هوش مصنوعی

از دیگر آهنگ های پربازدید ایرانی می توان به آهنگ هوش مصنوعی خوانندگان فوت شده اشاره نمود که در وبسایت های ایرانی بازدید بسیار بالایی را دریافت می کنند و طرفداران بیشماری را با خود همراه کرده اند .

 رضا بهرام

رضا بهرام متولد ۲۰ دی ۱۳۷۰ در یزد، خواننده می باشد فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت مالی از دانشگاه علم و فرهنگ یزد می باشد، از ورزش فوتبال شروع کرد و کم کم سمت موسیقی آمد و حالا کلی طرفدار دارد .

رضا هلاورجانی با نام هنری بهرام در یک خانواده ۴ نفره بدنیا آمده است فرزند دوم خانواده است و یک خواهر بزرگتر از خود و یک خواهر کوچکتر دارد که یکی سوارکار و دیگری در ورزش قایق رانی کانوپولو فعالیت می کند .

ریمیکس ایرانی

دانلود ریمیکس جدید همواره یکی از بخش هایی بوده است که در سایت های ایرانی بسیاری را به خود مجذوب کرده است و دنبال کنندگان پروپاقرصی دارد .

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false