رستوران گردی؛ روایت یک وعده ناهار در رستوران «باغ بهشت» دربند - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

پایگاه خبری جامعه خبر/ سید هادی کسایی زاده: در یک روز گرم مردادماه مشتری رستوران باغ بهشت در منطقه دربند تهران بودم. رستورانی با نمایی نارنجی رنگ و ظاهری پوشیده از گل های رنگی و فردی غیرحرفه ای بدون ظاهر و ادبیات مناسب که مشتری ها را به داخل دعوت می کرد.

استقبال خوبی از من بعنوان مشتری نشد و این نخستین نقطه ضعف این رستوران بود. پس از ورود به دنبال جایی برای نشستن بودم و فردی که مرا راهنمایی کند تا اینکه دو کودک زیر 18 سال که خدمه رستوران بودند من را به طبقه یا همان تراس اول راهنمایی کردند و گفتند بالا جا نیست! و این دومین نکته منفی برای این رستوران بود.

پس از 10 دقیقه گارسون با لباس رسمی منیوی غذا را آورد که همانند سایر رستوران های ایرانی همان غذاهای همیشگی (جوجه کباب ها- باقالی پلو با ماهیچه- کباب کوبیده- مرغ و غیره …) بود و رستوران چیزی بعنوان پیشنهاد سرآشپز نداشت. که این بزرگترین ایراد رستوران های ایرانی محسوب می شود.

میز با پارچه تمیز پوشانده شده بود و تنوع رنگ های شاد برای پوشش دستمال و رومیزی خوب بود. سفارش باقالی پلو با ماهیچه همراه با یک بشقاب سوپ داغ دادم که در مدت کوتاهی غذا سرو شد. متاسفانه پلوی غذا (ماهیچه) برنج هندی مخلوط با برنج ایرانی بود و باقالی داخل برنج هم مشخص بود فریزی است و تازه نبود در ضمن تناسب تعداد باقالی با برنج هم کم بود اما قیمت آن 65 هزار تومان محاسبه شد. زیتون پرورده خانگی با قیمت 6 هزارتومان خوشمزه بود اما وقتی درخواست یخ برای نوشابه کردم گفتند نداریم!

ایرانی ها معمولا نان را یکی از مهمترین مواد غذایی خود می دانند که باید در سفره یا سر میز باشد اما در این رستوران خبری از سرو نان هم نبود. یکی دیگر از نقاظ ضعف این رستوران زمانی بود که غذا از طبقه بالا به پایین آورده شد بدون آنکه در فضای آزاد روی غذا ظرف مخصوص یا سلفون کشیده باشند.

مهمترین نکته منفی این رستوران به ظاهر شیک وقتی بود که از تراس بالا گلدانها توسط نیروی خدماتی آب داده شد و تمام آب ها به سمت میز من سرازیر شد و موجب شد غذا را نیمه کاره رها کنم. اعتراض فایده ای نداشت و باید پول را پرداخت کنی و الا افرادی برای گرفتن پول در خدمت رستوران هستند.

پایگاه خبری جامعه خبر با روایت یک وعده ناهار در رستوران باغ بهشت این رستوران فاقد استاندارهای پذیرایی اعلام می کند و از وزارت بهداشت و تعزیرات حکومتی و اتحادیه درخواست رسیدگی دارد. همچنین از مردم می خواهد در انتخاب رستوران دقت کنند و اگر موردی دیدند گزارش دهند.

 

 

 

 

اخبار روز را با جامعه خبر بخوانید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false