اژه ای: دُم خروس پیدا شد/ برخی آقازاده ها فکر نمی کردند به دام بیفتند - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جامعه خبر غلامحسین محسنی اژه ای در مورد هجمه های زیاد علیه قوه قضائیه گفت: قوه قضائیه دست گذاشته روی دانه درشت ها که بدهکاران بالای 1000 میلیاردی بانک ها هستند. چرا امروز علیه قوه قضائیه از داخل و خارج بیشتر است؟ چون با آقا زاده ها و مفسدینی داریم برخورد می کنیم که باور نمی کردند. این خط اصلی علیه قوه قضائیه آگاهانه و خط دشمن است. شما فکر کردید همین که بی بی سی می گوید چه کسی به آنها خبر می دهد؟

وی افزود: البته وزارت اطلاعات پیگیری هایی کرده و یک جاهایی هم دم خروس بیرون زده است. البته نمی گوئیم قوه قضائیه اشکالی ندارد اما این اشکالات را می دانیم و امکانتش نیست. وکیل می آید عمدا کاری می کند پرونده طولانی شود تا پول بیشتری بگیرد یا رسما به فرد دروغ یاد می دهد.

اژه ای گفت: خط قرمز قوه قضائیه قانون است و با کسی رودربایستی نداریم.

معاون اول قوه قضائیه در مورد اعدام قاچاقچیان موادمخدر اظهار کرد: دستگاه قضا به دنبال این است که حبس زدایی داشته باشد. مواد مخدر امروز دنیا به آن مبتلا است. امروز گروهی می گویند اعدام زیاد است باید کاهش پیدا کند. ما می گوئیم بسته ای تعریف کنید قاچاق کمتر شود و اعدام هم کم شود به شرطی که اثرش تاثیر گذار باشد. ما معتقدیم اعدام نبود الان وضعیت بدتر بود.

اخبار روز را با جامعه خبر بخوانید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false