خرید اقساطی یخچال فریزر با چک بدون ضامن - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
خرید اقساطی یخچال فریزر با چک بدون ضامن

انواع یخچال فریزر در بازار

امروزه با توجه به متفاوت بودن نیازها، سلایق افراد جامعه، فضا و دکوراسیون آشپزخانه‌ها شرکت‌های تولید کننده لوازم خانگی انواع مختلفی از یخچال فریزر را طراحی و تولید می‌کنند. در نتیجه با توجه به نوع نیاز و دیگر معیارهایی که دارید می‌توانید یخچال مناسبی را خریداری کنید.

همانطور که می‌دانید قیمت یخچال فریزر بالا است و همچنین یخچال فریزری دستگاهی است که باید چندین سال مورد استفاده قرار بگیرد بنابراین در هنگام انتخاب و خرید باید توجه زیادی کنید یکی از روش های خرید این محصول، اینروزها خرید اقساطی یخچال فریزر می باشد. در این بخش ما برای آشنایی بیشتر شما عزیزان و انتخاب و تصمیم گیری درست‌تر به معرفی انواع مدل‌های یخچال و فریزر پرداخته‌ایم.

یخچال فریزر بالا
یخچال فریزر بالا در مقایسه با دیگر انواع یخچال و فریزر قیمت پایین‌تری دارد و اگر به دنبال یخچالی هستید که قیمت مناسبی داشته باشد و همچنین فضای کمی نیز در آشپزخانه اشکال کند ما به شما خرید یخچال فریزر درب از بالا را پیشنهاد می‌کنیم. البته با توجه به اینکه قسمت یخچال در بخش پایین تعبیه شده است برای دسترسی داشتن و استفاده کردن از مواد غذایی می‌بایست مدام خم و راست شوید.

یخچال فریزر پایین
همانطور که از نام این مدل پیداست بخش فریزر در قسمت پایین و بخش یخچال در قسمت بالا تعبیه شده است. یخچال فریزر پایین طراحی مدرن‌تر و عاقلانه‌تری در مقایسه با یخچال ‌فریزر بالا دارد چرا که برای دسترسی داشتن به مواد غذایی دیگر نیازی به خم شدن نیست و دچار کمر درد نمی‌شوید. بخش فریزر با استفاده از کشورهایی تقسیم بندی شده که کار را راحت‌تر می‌کند و شما به صورت هوشمندانه می‌توانید مواد غذایی را در آن جا دهید. البته قیمت یخچال فریزر پایین نسبت به قیمت یخچال فریزر بالا بیشتر است.

یخچال ساید بای ساید

یخچال‌های ساید بای ساید از پرطرفدارترین نوع یخچال فریزر هستند چرا که طراحی ظاهری شیک و مدرنی دارند و همچنین فضای زیادی را برای ذخیره‌ سازی مواد غذایی در اختیار کاربران قرار می‌دهند. این یخچال‌ها دارای آپشن و امکانات بسیار متنوعی چون یخساز و آبسردکن هستند و جلوه‌ای شیک و مدرنیته به آشپزخانه می‌بخشند. البته فضای داخلی دستگاه باریک است و ممکن است در قرار دادن ظروف و خوراکی‌های بزرگ با مشکل رو به رو شوید و از طرفی به دلیل اینکه ابعاد سایدها بزرگ است فضای زیادی را در آشپزخانه اشغال می‌کنند.

یخچال فریزر درب فرانسوی
در یخچال فریزر درب فرانسوی بخش یخچال با دو درب در بالا و فریزر با یک یا چند کشو در پایین قرار گرفته است. این نوع از یخچال طراحی جذاب و خلاقانه‌ای دارد و مورد پسند بسیاری از افراد می‌باشد. یخچال‌های درب فرانسوی ظرفیت ذخیره سازی خوبی دارند و داری یخساز و آبسردکن هستند. این مدل‌ها نسبت به یخچال‌های ساید بای ساید پهنای بیشتری دارند در نتیجه برای قرار دادن خوراکی‌های بزرگ در داخل دستگاه به مشکل بر نمی‌خورید. بالا بودن قیمت یخچال درب فرانسوی و همچنین اشغال کردن فضای زیاد در آشپزخانه را می‌توان از معایب آن دانست.

یخچال فریزر دوقلو

یخچال فریزر دوقلو ظرفیت ذخیره سازی مناسبی دارد و از دو بخش مجزای یخچال و فریزر تشکیل شده است در نتیجه شما می‌توانید این دو بخش را در کنار هم و یا جدا از هم قرار دهید. این ویژگی سبب شده است تا یخچال‌های دوقلو برای استفاده در آشپزخانه‌های کوچک نیز مناسب باشند برای مثال شما می‌توانید بخش یخچال را در آشپزخانه و بخش فریزر را در حیاط خلوت قرار دهید و همچنین حمل و جابه‌جایی راحت‌تری نسبت به یخچال‌های ساید دارند.

بهترین یخچال فریزر کمبی ایرانی

یخچال فریزر کمبی یا یخچال فریزر‌ بالا پایین از یخچال‌هایی پر طرفداری هستند که در بازار فروش زیادی دارند. این مدل یخچال‌ها انتخاب خوبی برای خانواده‌های کم جمعیت و زوج‌های جوان به شمار می‌آید.
اگر شما هم قصد خرید یخچال فریزر کمبی را دارید و سری به بازار زده باشید حتما متوجه شده‌اید که قیمت یخچال ایرانی نسبت به  قیمت یخچال خارجی به صرفه‌تر و مناسب‌تر است برای مثال اگر قیمت یخچال فریزر امرسان بدون برفک را با قیمت یخچال فریزر سامسونگ بدون برفک با همان گنجایش مقایسه کنید به این نتیجه می‌رسید که تفاوت قیمت قابل توجهی دارند.

بنابراین اگر از لحاظ مالی در سطح خیلی خوبی قرار ندارید بهتر است به سراغ خرید یخچال فریزر ایرانی بروید و حال شاید این سوال برایتان پیش بیاید که بهترین یخچال فریزر کمبی ایرانی کدام است. تنوع مارک یخچال فریزر کمبی ایرانی در بازار بالا است و نمی‌توان گفت که تنها یک برند به عنوان بهترین برند یخچال ایرانی است. برخی از مدل‌های یخچال فریزر اسنوا، یخچال فریزر الکترواستیل، یخچال فریزر امرسان، یخچال فریزر هیمالیا و یخچال فریزر پارس می‌توان جزو بهترین یخچال فریزرهای کمبی ایرانی دانست که از کیفیت و کارایی مناسبی برخوردار هستند.

یخچال فریزر دوقلو چه مارکی خوبه

قیمت یخچال دوقلو نسبت به قیمت یخچال ساید بای ساید کم‌تر است از این رو بسیاری از افرادی که توان خرید یخچال ساید را ندارند و از طرفی هم به فضای زیادی برای ذخیره سازی مواد غذایی نیاز دارند یخچال فریزر دوقلو را برای خرید انتخاب می‌کنند.

اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید و این سوال را دارید که یخچال فریزر دوقلو چه مارکی خوبه ؟  باید در جواب بگوییم که یخچال فریزر دوقلو سامسونگ، بوش و ال جی از نظر کیفیت و کارایی در سطح بسیار مناسبی قرار دارند ولی همانطور که می‌دانید در سال‌های اخیر قیمت اجناس و کالاهای خارجی به شدت بالا رفته است برای مثال قیمت یخچال فریزر دوقلو سامسونگ اصل کره به قدری بالاست که هر فردی توان خرید آن را ندارد.

در این شرایط پیشنهاد ما به شما خرید یخچال فریزر‌های دوقلو ایرانی می‌باشد از برندهای ایرانی با کیفیت و معتبر می‌توان یخچال فریزر امرسان، یخچال فریزر دوقلو هیمالیا، یخچال فریزر دوقلو پارس، یخچال فریزر دوقلو اورست و یخچال فریزر دوقلو اسنوا را نام برد.

 

بهترین یخچال فریزر سال

در این بخش ما تعدادی از بهترین یخچال فریزر سال را نام بردهایم تا با شناخت این محصولات انتخاب راحت‌تری داشته باشید.

1- یخچال سامسونگ Samsung مدل RR20

2– یخچال فریزر دوقلو بوش مدل GSN36VB304 – KSV36VB304

3- یخچال فریزر دوقلو سامسونگ مدل RR20PN-RZ20PN

4- یخچال دوقلو ال‌جی مدل LF25FL-LF25RL

5- یخچال دوقلو زیرووات مدلZ4

6- یخچال دوقلو دیپوینت مدل D4

7- یخچال دوقلو هیمالیا مدل پانوراما

8-  یخچال دوقلو امرسان مدل دیاموند

9- یخچال فریزر دوو مدلD4BF-1077

10- یخچال ساید بای ساید دوو مدل D2S-3033

11- یخچال ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K717

12- یخچال ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261S

13- یخچال ساید بای ساید اسنوا مدل S8-3350GW

14- یخچال فریزر الکترواستیل مدلES27

 

قیمت پرفروش ترین یخچال فریزر ایرانی

امروزه تنوع زیادی از یخچال فریزر‌های ایرانی در بازار وجود دارند که برخی از آنها بسیار پرفروش هستند شاید بسیاری از افراد بپرسند چرا ایرانی؟ باید بگوییم که امروزه شرکت‌های ایرانی کیفیت محصولات خود را نسبت به گذشته افزایش داده‌اند و به جرات می‌توان گفت که نه تنها چیزی از یخچال‌ فریزرهای خارجی کم ندارند بلکه در برخی از موارد هم یک سر گردن بالاتر هستند. از طرفی خدمات پس از فروش شرکت‌های ایرانی گسترده‌تر و همیشه در دسترس است همین مساله نیز سبب شده تا یخچال فریزر‌های ایرانی در بازار پر فروش شوند. قیمت پرفروش ترین یخچال فریزر ایرانی با گنجایش، امکانات، برند سازنده و سایر مشخصات فنی در ارتباط است که در زمان خرید به این موارد توجه داشته باشید.

قیمت یخچال فریزر ایرانی خوب

با افزایش نرخ ارز قیمت کالاهای برقی خارجی نیز روز به روز بالا رفته است به همین دلیل شرکت‌های ایرانی سعی کرده‌اند تا محصولات خود از جمله یخچال فریزر را با بالاترین کیفیت و مجهز کردن به جدیدترین فناوری‌های روز دنیا تولید و بازار فروش عرضه کنند با این وجود باز هم قیمت یخچال فریزر ایرانی خوب در مقایسه با قیمت یخچال فریزر معمولی و میان رده خارجی بسیار مناسب‌تر است.

فروش اقساطی یخچال فریزر در فروشگاه سل

یخچال فریزر جزو لوازم برقی گران قیمت می‌باشد که برای افراد زیادی امکان خرید نقدی آن وجود ندارد بنابراین به سراغ خرید یخچال قسطی می‌روند. خوشبختانه فروشگاه‌های بسیاری هستند که در زمینه یخچال قسطی در کرمانشاه، قزوین، اهواز و دیگر نقاط ایران مشغول به فعالیت هستند ولی ممکن است تنوع مدل یخچال در آنها کم باشد و یا شرایط سختی را برای فروش قسطی در نظر گرفته باشند.
اگر به دنبال فروشگاهی هستید که در زمینه فروش اقساطی یخچال فریزر دوو، فروش اقساطی یخچال فریزر الکترواستیل، فروش یخچال اقساطی اسنوا، جی پلاس و همچنین خرید گوشی قسطی از برند های معتبر و سایر محصولات از برندهای خارجی و ایرانی با بهترین شرایط فعالیت داشته باشد ما فروشگاه اینترنتی سل را پیشنهاد می‌کنیم. در فروشگاه اینترنتی سل تنوع مدل و مارک یخچال فریزر به حدی بالاست که شما به راحتی می‌توانید یخچال فریزر دلخواه خود را یافته و آن را به صورت قسطی خریداری کنید. از طرفی سل با در نظر گرفتن شرایط متفاوت افراد جامعه روش‌های مختلفی را برای خرید قسطی دارد که شامل خرید قسطی با چک، بدون ضامن، با سفته و غیره می‌شود. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی سل (sell.ir) و تماس با کارشناسان فروش آن می‌توانید از نحوه و شرایط خرید یخچال اقساطی مطلع شوید.

یخچال اقساطی بدون چک

خرید یخچال اقساطی بدون چک روش مناسبی است که فروشگاه اینترنتی سل برای آن دسته از افرادی در نظر گرفته که دسته چک نداشته و یا امکان تهیه یک چک معتبر را برای خرید قسطی یخچال فریزر ندارند.

قیمت یخچال فریزر در فروشگاه سل

فروشگاه اینترنتی سل از جمله فروشگاه‌های معتبر و مشتری مداری است که تمام تلاش خود را کرده است تا یخچال فریزر‌های ایرانی و خارجی را با قیمتی مناسب‌تر از سایر مکان‌ها به مشتریان عزیز عرضه کند. در سل قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت، قیمت یخچال فریزر اسنوا، قیمت یخچال فریزر امرسان، قیمت یخچال فریزر ال جی، قیمت یخچال دوو، قیمت یخچال ساید بای ساید دوو و دیگر برندها بهترین قیمت بازار است. با سل یخچال دلخواه خود را با مناسب‌ترین قیمت بازار سفارش داده و در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

منبع : فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false