کشف 120 میلیارد تومان مواد پتروشیمی در انبار بزرگ کهریزک | رد پای یک مقام مسئول مشاهده می شود - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
کشف 120 میلیارد تومان مواد پتروشیمی در انبار بزرگ کهریزک | رد پای یک مقام مسئول مشاهده می شود

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، مواد اولیه پتروشیمی از بورس خریداری شده و پس از طی مراحل قانونی و اداری برای ترخیص و بارگیری آماده می شوند. پس از آن طبق فاکتور و بارنامه این مواد باید به مقصد کارخانه مورد نظر حرکت کند. در این میان مافیا یا برخی سودجویان مواد پتروشیمی را در میان راه با هماهنگی راننده یا کارخانه مقصد از مسیر خارج کرده و به فروش می رسانند و اصلا به مقصد نمی رسد.

در یکی از عملیات های بزرگ بازرسی و کشف کالاهای عرضه خارج از شبکه انباری مملو از این مواد پتروشیمی در نزدیکی شورآباد کهریزک کشف می شود. نامبرده به نام آقای ع-ص-ک از نزدیکان یکی از مسئولان سابق شهرستان ری است که مواد را به قیمت بالاتر به کارگاه های کوچکتر به فروش رسانده است که در این عملیات دستگیر می شود.

جالب آنکه این انبار دارای پرونده بوده و سال گذشته علی رغم دستور قضایی این انبار و کالاها ظرف مدت 5 روز به طرز مشکوکی آزاد شده است.

سید هادی کسایی زاده خبرنگار ضدفساد نوشت: اگر اداره اطلاعات جنوب تهران و برخی نهادهای نظارتی به دنبال دستگیری آقای خاص و پشت پرده مافیا هستند این بهترین فرصت است تا این مسئول سابق در شهرستان دستگیر شود.

بر اساس این گزارش طی گشت مشترک تیم نظارت و بازرسی اتاق اصناف شهرستان ری و تیم عملیاتی حفاظت اطلاعات فرماندهی ناجا (تهران بزرگ) ۳۱۰۰ تن مواد اولیه پتروشیمی بهین یاب خارج ازشبکه به ارزش ریالی 120 میلیارد تومان کشف و به دستور رئیس گشت های مشترک تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران (قاضی حسن بیگی ) توقیف شد.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false