جعفری: «استقلال» را شکست دادیم «پرسپولیس» را هم شکست می‌دهیم - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، رضا جعفری درمورد بازی حساس تیمش مقابل پرسپولیس که روز سه‌شنبه در ورزشگاه تختی تهران برگزار می‌شود اظهار کرد: بازی با پرسپولیس جذابیت خاص خود را دارد و هر بازیکنی دوست دارد مقابل این تیم بازی کند. بازیکنان ما هم برای این بازی انگیزه بالایی دارند و به دنبال این هستیم که با شکست پرسپولیس امتیازمان را بیشتر کنیم.

بر اساس این خبر، هافبک تیم فوتبال سایپا گفت: بازیکنان پرسپولیس در هفته‌های اخیر بازی‌های سنگینی را سپری کردند و به نظر می‌آید برای بازی با ما خسته باشند و ما سعی می‌کنیم از این مسئله نهایت استفاده را ببریم. البته ما پرسپولیس را در بهترین شرایط خود ارزیابی می‌کنیم و مقابل این تیم دست‌وپا بسته نیستیم و فقط برای پیروزی به میدان می رویم.

به گزارش جامعه خبر، جعفری تاکید کرد: ما مقابل استقلال بازی خیلی خوبی ارائه کردیم و این تیم را وارد بحران کردیم. از طرفی تیم خودمان هم دچار اُفت شد و نتوانست نتایج خوب را ادامه دهد. در حال حاضر فرصت خوبی است تا با شکست پرسپولیس امتیازاتی را که از دست دادیم جبران کنیم. بدون شک تیمی که استقلال را برده می‌تواند پرسپولیس را هم شکست دهد.

تسنیم

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false