جشن تولد هستی برگزار شد| تشکر ویژه خبرنگار از خیرین - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
جشن تولد هستی برگزار شد| تشکر ویژه خبرنگار از خیرین

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، سید هادی کسایی زاده خبرنگار ضدفساد نوشت: هستی ۱۰ ساله در یکی از روستاهای حاشیه جنوب تهران با مادری معلول زندگی می کند و پدرچند سالی خانه را ترک کرده است. او از سوی یک موسسه خیریه به من معرفی شد و وقتی برای بررسی به خانه آنها رفتم وضعیت خوبی نداشت. هستی محصل است و برای امتحانات مجبور بود از تلفن همراه همسایه به مدت کوتاه در روز استفاده کند تا آن لاین در کلاسها حضور داشته باشد.

موضوع را در کانال های خبری که داشتم مطرح  کردم و به کمک خیرین همزمان با تولد هستی در روز شنبه همراه مادرش در هتلی در تهران دعوت شد و هدایای خیرین شامل تبلت، لوازم تحریر و غیره تقدیم شد. بعد هستی به همراه یکی از خیرین به بازار رفت و لباس های دلخواهش را خریداری کرد.

جمع هزینه های تولد و کمک خیرین حدود ۷ میلیون تومان شد و همان شب کیک تولد هستی با حضور مادر بریده شد … تولدت مبارک دختر خوب … و تشکر ویژه از خیرین عزیز ….

این چندمین بار است که سید هادی کسایی زاده برای ایتام و خانواده زندانیان مراسم جشن تولد برگزار می کند. ۲۴ آذرماه ۱۳۹۴ هم جشن تولد دخترکی به نام هستی و خواهرش هلیا در خبرگزاری مهر با مسئولیت سید هادی کسایی زاده برگزار شد.

 

 

 

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false