جایگاه دروازه‌بان تیم‌ملی متزلزل شد/ رقابت گلرها با یک هدف مشترک - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر،  علیرضا بیرانوند که مرد اول دروازه تیم ملی است مرور سرنوشت دروازه ایران در آستانه جام جهانی برزیل در سال ۲۰۱۴ نشان می‌دهد که این گلر نباید از همین حالا روی فیکس‌شدن حساب باز کند. در ۳ بازی پایانی مرحله مقدماتی دوره قبل جام جهانی رحمان احمدی درخشید اما در آغاز تورنمنت کی روش تصمیم دیگری برای تیمش گرفت.

بر اساس این خبر، دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس حتی پس از نمایش درجه یک در نبرد با سپیدرود هنوز باید برای حفظ جایگاه در تیم ملی عرق بریزد. اما نزدیک‌ترین رقیب او کدام بازیکن است؟ ‌ نه مظاهری نه اخباری و نه حامد لک. جدی‌ترین رقیب بیرانوند سیدحسین حسینی در استقلال است که با سرعت خارق‌العاده‌ای پیشرفت می‌کند و حضورش در اردوی اخیر تیم ملی نشان می‌دهد این پیشرفت به چشم تیم ملی هم آمده است.

رقابت دو گلر این هفته به اوج رسید. ساعاتی پس از چند سیو دیدنی بیرانوند در رشت حسینی با چند واکنش استثنایی مقابل سپاهان خودنمایی کرد و با تشویق بی‌امان سکوها مواجه شد. او که سیدمهدی رحمتی را نیمکت نشین کرده از جاه‌طلبی قابل‌توجهی برای تکیه‌زدن به جای بیرانوند در تیم ملی برخوردار است.

به گزارش جامعه خبر، حسینی برای رسیدن به این رویا زمان خوبی دارد و سرنوشت دروازه تیم ملی در جام‌جهانی در نیم‌فصل دوم لیگ برتر مشخص می شود. بیرانوند به عنوان مدعی اصلی با گوچک‌ترین لغزش ممکن است پیراهن شماره یک را به رقیب بسپارد. در همه هفته‌های باقی‌مانده از لیگ برتر این رقابت جذاب ادامه می یابد.

روز نو

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false