بازیکن ایرانی خشن‌تر می‌شود - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، لیگ ستارگان قطر همزمان با لیگ برتر ایران نیم فصل نخست خود را به پایان رساند و در این لیگ که چند بازیکن ایرانی در تیم های آن بازی می کنند مدعیان اصلی قهرمانی یعنی الدحیل، الریان و السد مطابق انتظار در بالای جدول هستند و مرتضی پورعلی گنجی تنها بازیکن ایرانی است که وضعیت تیمی خوبی دارد.

بر اساس این خبر، دیگر لژیونرهای ما یعنی محمد طیبی و سروش رفیعی هرچند بازی های نسبتا خوبی را در تیم هایشان نمایش دادند اما در جدول رده بندی بین تیم های انتهایی هستند و نکته منحصر به فردی که سروش رفیعی هافبک ۲۷ ساله ایرانی باشگاه الخور تعداد بالای خطاهای اوست.

رفیعی که همواره به یک بازیکن تکنیکی و فانتزی شهرت دارد در مسابقات این فصل لیگ ستارگان قطر با تغییراتی که در نحوه بازی خود ایجاد کرده دوندگی و جنگندگی بیشتری نشان داده است.

به گزارش جامعه خبر، جنگندگی بالای سروش باعث شده در این یازده هفته که از لیگ قطر گذشته با ۲۹ خطا، خشن ترین بازیکن لیگ باشد و البته سروش هفته قبل هم با ۲۸ خطا از این حیث رکورد دار بود و در بازی آخر تیمش مقابل العربی تنها ۳ دقیقه بازی کرد و همان یک خطا برای اخراج شدنش کافی بود. حال باید دید این تغییر سبک بازی هافبک شیرازی الخور در نهایت از او بازیکن بهتری می سازد یا اینکه خشونت این بازیکن بر تکنیک او غلبه می کند.

پارس نیوز

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false