تسهیلات «بانک سپه» افزایش یافت - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، سید کاظم ایروانیان اظهار کرد: با توجه به نقش برجسته واحدهای تولیدی در ایجاد اشتغال و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در سال 1395 بانک سپه با برنامه ریزی مناسب از نظر تعداد تسهیلات پرداختی برای رونق تولید استان همدان رتبه سوم را کسب کرد.

بر اساس این خبر، وی با اشاره به ظرفیت های استان همدان گفت: سال گذشته بانک سپه برای کمک به رونق 56 واحد تولیدی در همدان 188 میلیارد و 810 میلیون ریال تسهیلات پرداخت کرد و رقم قابل توجهی از این میزان در اختیار فعالان بخش کشاورزی قرار گرفت.

این مقام مسئول گفت: بانک سپه در ادامه روند حمایت از سیاستهای اقتصادی دولت در 5 ماهه ابتدای سال جاری حدود 997 میلیارد ریال تسهیلات به بخشهای مختلف اقتصادی استان پرداخت کرده است. همچنین 6 هزار میلیارد ریال از منابع خود را برای کمک به ازدواج جوانان اختصاص داد.

ایروانیان تاکید کرد: شعب بانک سپه در همدان در پایان تیر ماه سال جاری با برنامه ریزی صحیح و تلاش کارکنان خود رتبه اول را در بین بانکهای استان کسب کرد.

جایگاه بانک سپه منطقه همدان به واسطه بهبود شاخص های عملکردی مدیریت صحیح و تلاش تک تک کارکنان در بین بانکهای تجاری یک پله ارتقا یافت. این بانک در همدان در اجرای تبصره 35 قانون اصلاح بودجه سال 1395 کل کشور برای بخشودگی سود و سود تأخیر تسهیلات پرداختی معوق، با صرف حدود 90 میلیارد از 97 میلیارد ریال بودجه اختصاص یافته (یعنی 93 درصد بودجه) تعداد 1994 فقره از پرونده های مشتریان را تعیین تکلیف کرده است.

به گزارش جامعه خبر، ایروانیان گفت: بانک سپه بعنوان یکی از ارکان اصلی اقتصادی کشور، وظیفه خود می داند به منظور رونق بخشیدن به تولید و ایجاد اشتغال پایدار، نسبت به تأمین مالی بنگاه های اقتصادی کشور اقدام کند، زیرا رونق اقتصادی در کشور بدون حضور فعال بانکها امکان پذیر نیست.

بانک سپه

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false