«پیشواز مهر» در مدارس کشور برگزار می‌شود - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، حامد علامتی در آستانه سال تحصیلی جدید اظهار کرد: دانش آموزان انجمن اسلامی با طرح پیشواز مهر از سال تحصیلی جدید استقبال می کنند.

بر اساس این خبر، به منظور هماهنگی هرچه بیشتر انجمن‌های اسلامی مدارس در تاریخ 29 شهریور مانور حضور مسئول و اعضاء انجمن اسلامی را اجرا می کنند و نخستین جلسه رسمی هیأت مرکزی در مدرسه را با دعوت از مدیر مدرسه با محوریت هماهنگی فعالیت‌های طرح انسجام برگزار می‌شود.

دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان تاکید کرد: بحث طرح ‌انسجام در مدارس سراسر کشور اجرایی می‌شود و دانش‌آموزان زبده ای که از لحاظ اخلاقی، علمی و اجتماعی بالا باشند شناسایی و عضویابی می‌شوند.

به گزارش جامعه خبر، این مقام مسئول گفت: امسال روز چهارشنبه 29 شهریور مانور حضور مسئول و اعضاء انجمن اسلامی را در مدرسه برگزار می کنیم و عملا فعالیت رسمی انجمن های اسلامی زودتر از آغاز سال تحصیلی آغاز می شود و تشکیل جلسه هیئت مرکزی با حضور مدیر و معاون محترم پرورشی مدرسه از مهر، تحویل، آماده سازی و فضاسازی دفتر انجمن اسلامی مدرسه، نصب پوسترها و اقلام طرح انسجام در مدرسه و سایر اقلام ابتکاری جهت معرفی انجمن اسلامی مدرسه، فضاسازی مدرسه به مناسبت دهه اول محرم، هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس در روز اول مهر از برنامه‌های طرح پیشواز است که در مدارس سراسر کشور برگزار می‌گردد.

تسنیم

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false