بیانیه فروشگاه شهروند خطاب به خبرنگار؛ تیغ ژیلت 243 هزارتومان است؛ همینی که هست! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
بیانیه فروشگاه شهروند خطاب به خبرنگار؛ تیغ ژیلت 243 هزارتومان است؛ همینی که هست!

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، سید هادی کسایی زاده روزنامه نگار نوشت: برای خرید مایحتاج خانه با توجه به اینکه جزو دسته قشر خیلی ضعیف جامعه هستیم به فروشگاه رفاه شهرری مراجعه کردم. متاسفانه انبارخالی و نیمی از قفسه ها به جای کالا شامپو تخم مرغی و چیپس بود. تصاویر را برای علی صرافان از سرمایه گذاران و مدیران فروشگاه های زنجیره ای رفاه فرستادم و او در پاسخ گفت: برو زرتشت یا جمهوری بهتر است!

از بدروزگار به سراغ فروشگاه گران فروش شهروند رفتم که الحمدلله فراوانی در آنجا بیداد می کرد. بعد از خرید و پرینت صورت حساب متوجه شدم یک بسته تیغ ژیلت 3 تایی را برای من 250 هزارتومان حساب کردند. تصویر فاکتور را توئیت کردم و پس از چند ساعت مدیر فروشگاه شهروند شهرداری تهران و روابط عمومی با من تماس گرفتند تا موضوع را بررسی کنند که البته جای تقدیر دارد.

پس از 48 ساعت پاسخ روابط عمومی فروشگاه شهروند این بود:

جناب آقای کسایی زاده عزیز
با سلام و ارادت
پیرو گزارش مطرح شده در گروه واتساپی اخبار شهرستان ری و تویئت درخصوص قیمت تیغ با برند Bic و ASTOR ضمن سپاس از جنابعالی توضیحات به شرح زیر اعلام می گردد.

۱- کالای مذکور در سایر فروشگاه‌های زنجیره‌ای؛  (هایپرمی و اتکا و… ) موجود و با قیمت یکسان عرضه می شود. (تصاویر پیوست)

۲- درصد سود تمامی گروه‌های کالایی قابل عرضه در فروشگاه ها  توسط نهادهای ذیربط مشخص و اعلام و  رعایت آن لازم الاجرا است و امکان فروش کالا خارج از این قاعده با دریافت سود بیشتر ممکن نیست.

۳- تامین کنندگان کالا در فروشگاه‌های زنجیره ای شهروند بعنوان شرکت‌های اصلی تامین و در قالب شریک تجاری بصورت مستمر همکاری می نمایند و مسئولیت توزیع کالای خود را در کل مراکز عرضه بعهده دارند.

۳-ملاک افزایش قیمت در فروشگاه شهروند استعلام قیمت از سایر مراکز فروش و فروشگاههای زنجیره ای است و هرگونه اعمال تغییر پس از تائید مستندات لازم انجام‌ می گردد.

۴- در سایت های فروش آنلاین، یک کالای واحد توسط چندین شخص حقیقی و حقوقی با قیمت های متفاوت ارائه می گردد و بعضا ممکن است کالایی با قیمت قدیم و موجودی اندک از گذشته را موجود داشته باشند که ملاک درستی برای مقایسه نخواهد بود. و این در حالی است که در فروشگاه‌های زنجیره‌ای گردش کالاها بسیار سریع  بوده و کالاها صرفا توسط تامین کنندگان اصلی و مشخص تامین می شود و کالایی از گذشته موجود نمی باشد.

۵- کالای مورد نظر از برندهای برتر بازار است و در مقایسه با برندهای فرعی قیمت بالاتری دارد.

در پایان گفتنی است، عرضه کالا با قیمت مناسب به شهروندان از مهم‌ترین اولویت‌هایی است که با هدف تامین رضایتمندی هرچه بیشتر مشتریان به صورت مستمر و متمرکز تمام کالاهای موجود در فروشگاهها توسط کارشناسان کنترل قیمت شهروند رصد و کنترل می‌شود.

در پاسخ به فروشگاه شهروند باید بگویم که:

1) آیا هر شرکتی با هر قیمتی به اسم با کیفیت به شما کالا داد باید عرضه کنید؟ بعد وقتی مشتری شکایت دارد بگوئید چون هایپرمی و اتکا و بقیه هم همین را زدند پس قیمتش درست است؟ این چه منطقی است؟ درسته شما گران فروشی نکردید اما عملا دارید کالای گران می خرید و گران می فروشید.

2) قیمت روی ژیلت هم به قول خودتان 206 هزارتومان است خب من که 243 هزارتومان فاکتور دارم و با تخفیف شده 218 هزارتومان و این قیمت ها مشکوک است.

3) ژیلتی که من برداشتم روی آن زده بود 75 هزارتومان و قطعا و عمدا لیبل قیمت ها را طوری می زنند که مشتری تصور کند ارزان است و بعد از حساب و پرداخت متوجه گران بودن می شوند. این بارها برای من رخ داده و اگر اجازه دهید و مجوز دهید می توانم از مشتریان شهروند مصاحبه تصویری بگیرم و برای مردم ایران ثابت کنم.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false