برانکو: می‌خواهیم صدرنشین گروه شویم - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی فردا دوشنبه پرسپولیس مقابل السد قطر در هفته ششم لیگ قهرمانان فوتبال آسیا که در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود، گفت:  هر دو تیم به مرحله بعدی خواهند رفت و این دیدار بازی افتخاری است. چون هر دو تیم صعود کرده اند. البته می خواهیم صدر نشین گروه باشیم.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: می خواهیم به عنوان بهترین تیم لیگ ایران نشان دهیم که صاحب چه کیفیتی هستیم که قهرمان شدیم. می خواهیم صدرنشین گروهمان شویم. ما بازی های السد را نگاه کردیم و این تیم را خیلی خوب می‌شناسیم. احترام خاصی برای آنها قائلم و باید بگویم بازیکنان با کیفیت خیلی خوبی دارند. مثل ژاوی که یکی از بهترین بازیکنان جهان بوده و هست.

وی درباره شرایط بازیکنان پرسپولیس اظهار داشت: اعتقاد دارم با وجود نبودن احمدزاده و ربیع خواه به دلیل مصدومیت می توانیم برنده بازی شویم.

ایوانکوویچ درباره عدم گلزنی مهاجمان پرسپولیس در بازیهای اخیر و احتمال تغییر در چینش هافبک های خود اظهار داشت: خوشحالم بگویم تیمی هستیم که بیشترین گل زده را داریم. نمی توان از مهاجمان انتظار داشت در هر بازی گل های زیادی بزنند. درباره تاکتیک تیم باید تا فردا منتظر باشید.

مهر

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false