ارومیه به عنوان شهر بین‌الملل سال ۲۰۲۰ انتخاب شد - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، محمد حضرت پور  از اختصاص ۱۰ درصد از اعتبار ۶۰۰ میلیارد تومانی دربخش عمران شهرداری ارومیه برای تکمیل زیر ساخت ها خبرداد و گفت: با کمک ارگانها و نهادهای دولتی و بخش خصوصی به استقبال این رویداد مهم می رویم.

شهردار ارومیه تکمیل زیر ساخت های گردشگری از جمله احداث راه های دسترسی، احداث مجتمعهای اقامتی و تفریحی در کنار جاذبه های مهم گردشگری، احداث بزرگترین شهر بازی غرب کشور در چی چست و تکمیل و به روز کردن اماکن اقامتی در داخل شهر را از مهمترین برنامه ها در حوزه گردشگری عنوان و افزود: افزایش مدت اقامت گردشگران در استان و بالا بردن درآمدهای گردشگری از مهمترین اهداف در این بخش است.

حضرت پور با بیان اینکه حمل و نقل یکی از مهمترین عوامل جذب گردشگر است خاطرنشان کرد: بهره برداری از خط راه آهن مراغه به ارومیه در اردبیهشت امسال، توسعه فرودگاه بین المللی ارومیه، آغاز عملیات اجرایی احداث قطار شهری و نوسازی ناوگان حمل و نقل درون شهری و برون شهری از برنامه های عملیاتی این حوزه است.

وی با بیان اینکه انتخاب ارومیه به عنوان پایتخت گردشگری یک ظرفیت مهم برای اقتصاد آذربایجان غربی است تصریح کرد: هدف فقط ارومیه نیست و در این طرح کل استان مقصد گردشگری خواهد بود و برنامه ها در سطح استانی اجرا خواهند شد.

حضرت پور تنوع قومیت، نژاد، زبان و مذهب را از مهمترین دلایل انتخاب ارومیه به عنوان مقصد گردشگری ۲۰۲۰ دانست و اضافه کرد: سال ۲۰۲۰ سال نشان دادن اتحاد وهمدلی مردم آدربایجان غربی خواهد بود.

مهر

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false