انتظار فرمانده کل قوا، ارتقاء کارهای اطلاعاتی و عملیاتی است - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی جامعه خبر، سردار علی شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان جدید و پیشین نیروی زمینی ارتش که در ستاد نیروی زمینی ارتش برگزار شد، گفت: مطالبه رهبر معظم انقلاب از ارتش با نگاهی به احکام صادره برای فرماندهان جدید و پیشین، ارتقاء توان اطلاعاتی و عملیاتی ارتش است. اطلاعات چشم ما است و ما می توانیم با اشراف اطلاعاتی، بهتر و موفق تر در مسیر پیش رو حرکت کنیم و این نکته را هم باید لحاظ کنیم که اگر بخواهیم کاری را انجام دهیم، باید بر اساس اطلاعات صحیح و دقیق عمل کنیم.

وی گفت: انتظار فرمانده کل قوا، ارتقاء کارهای اطلاعاتی و عملیاتی است، عملیات هایی که مطابق نیازهای روز ما است و ما باید خود را برای هر پیشامدی در آینده آماده کنیم تا حضوری موفق و موثرتر داشته باشیم.

رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا بیان کرد: ارتش قدم های بزرگی را در این مسیر برداشته و با تجربیاتی که به دست آورده، توانسته گام های مثبت و موثری را بردارد و این تحرک و کارآمدی ارتش جهت حضور موثر و موفق تر در عملیات ها بایستی ارتقاء پیدا کند.

وی با بیان اینکه به طریق اولا، کارکنان ارتش و دیگر نیروهای مسلح باعث بازدارندگی دشمنان شده اند، اظهارکرد: باید کاری کنیم که کارکنان ارتش برای اجرای ماموریت خود دغدغه ای جز کار کردن نداشته باشند.

سردار شیرازی افزود: ما باید ببینیم که تهدیدها از کجاست و بر اساس آن طرح های عملیایت خود را تنظیم کنیم و آمادگی خود را در مقابله با تهدیدها ارتقاء دهیم.

رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا گفت: ما باید ببینیم جهت توقف کامل تهدیدی به نام داعش که در منطقه نتوانست موفق شود چه اقداماتی را باید انجام دهیم و در این زمینه آمادگی های خود را ارتقاء دهیم. تهدیدهای روز را باید ببینیم و بشناسیم و روی آنها کار کنیم. در حوزه های دریایی، زمینی، پدافند و فضای مجازی که رهبری هم فرمودند باید این فضای مجازی را به خوبی بشناسیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false