«امین بابایی» مدیرعامل تعاونی مسکن کارکنان شهرداری باقرشهر شد - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
«امین بابایی» مدیرعامل تعاونی مسکن کارکنان شهرداری باقرشهر شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ماهنامه سراسری میدان آزادی تعاونی مسکن کارکنان شهرداری باقرشهر در تاریخ ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ با حضور ۹۰ عضو با حدود ۲۷ میلیون تومان سرمایه تاسیس شد و امروز با حدود 814 عضو شامل کارکنان رسمی، کارکنان قراردادی، روز مزد و فضای سبز با حاشیه های زیادی روبرو بوده است.

در سالهای اخیر به دلیل برخی سوء مدیریت ها هیات مدیره دچار فراز و نشیب های بسیاری شد. این تعاونی در این سالها اقدام به خرید قطعه زمینی در خیابان توریست باقرشهرکرد که به نتیجه نرسید و بخشی از سرمایه تعاونی هم هدر رفت.

با ورود دادگاه کهریزک به پرونده و نظارت برامور مالی و حقوقی، خرید قطعه زمینی در خیابان انرژی با متراژ 32 هزارمترمربع (از متراژ واقعی 64 هزارمترمربع) در باقرشهر مطرح و اجرا شد. حالا اعضای تعاونی صاحب زمین هستند اما تا رسیدن به سوددهی یا خانه دار شدن راه زیادی در پیش است و باید کار را به مدیری حرفه ای و با تجربه واگذار کنند تا نحوه واریزی اعضاء، امتیاز دهی و تقسیم عادلانه بررسی و لحاظ شود.

پس از برکناری هیات مدیره قبل و با رای مجمع عمومی گروه جوانی مدیریت این تعاونی را برعهده گرفتند که به ترتیب آقایان یوسف پناهنده، غلامرضا غزلی، روح الله زیارتی، امیرپوربالا و سعید قربانعلی بعنوان اعضا هیات مدیره انتخاب شدند.

نکته جالب آنکه هیات مدیره جدید به سراغ امین بابایی بخشدار سابق کهریزک که هم اکنون رئیس هیات منتخب پروژه بزرگ کوی بهار با وسعت 30 هکتار در کهریزک است رفتند تا او را برای مدیرعاملی تعاونی قانع کنند. پس از ساعت ها و روزها گفتگو بالاخره امین بابایی قبول کرد مسئولیت مدیریت این تعاونی را برعهده بگیرد به شرط آنکه کار طبق قانون، مقررات، اصول حرفه ای مالی و اداری، فنی و اجرایی پیش برود.

این در حالی است که امین بابایی در دوران بخشداری خود پیگیر احقاق حقوق کارکنان شهرداری در این تعاونی بود تا این تعاونی به نتیجه برسد.

شنیده شده که بابایی شرط قبول مسئولیت را شفافیت در اجرای پروژه عنوان کرده و گفته: برای مطرح کردن افراد و گروه ها مدیریت نمی کنم و هدف اجرای قانونی و درست پروژه و حفظ منافع اعضاء و صاحبان امتیاز (کارکنان شهرداری باقرشهر) خواهد بود و با هیچ فردی تعارف ندارم و اگر هرگونه سنگ اندازی مشاهده کنم به سرعت مسئولیت را واگذار خواهم کرد.

بابایی گفته برای اجرای این پروژه نیازمند حمایت شهردار باقرشهر، ریاست دادگاه کهریزک، اطلاعات جنوب و فرمانداری شهرستان ری هستیم.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false