اتهام جنسی به یک کمدین مشهور! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، روزنامه نیویورک تایمز اواخر روز پنجشنبه جدیدترین گزارش جنجالی خود را منتشر کرد که در آن پنج زن ادعاهای خود مبنی سوءرفتار جنسی لویی سی‌کی را توصیف کردند، دو شبکه تلویزیونی که مدت‌هاست با این کمدین معروف آمریکایی کار می‌کنند پاسخی سریع دادند.

اچ‌بی‌او بدون تلف کردن وقت، خودش را از لویی سی‌کی دور کرد. این شبکه اعلام کرد این کمدین در رخداد جدید «شب ستاره‌های بسیار: آمریکا برای برنامه‌های اوتیسم متحد می‌شود» حضور نخواهد داشت و گفت پروژه‌های قبلی او از سرویس «آن دِمَند» یا «پخش آنی» حذف خواهند شد.

شبکه اف‌اکس هم اعلام کرد از شنیدن اتهامات وارد شده علیه لویی سی‌کی بسیار ناراضی است و به خاطر آنها مشغول بازبینی روابط خود با این کمدین است.

در بیانیه رسمی منتشر شده توسط اف‌اکس آمده است: «این شبکه هیچ گونه اتهامی مبنی بر سوءرفتار از سوی لویی سی‌کی در ارتباط با هیچ یک از پنج سریالی که طی هشت سال گذشته با هم تهیه کرده‌ایم، دریافت نکرده است. اف‌اکس تمام قدم‌های لازم برای حفاظت از کارمندان را برمی‌دارد و هرگونه اتهام سوءرفتار در محل کار را کاملا بررسی می‌کند. با گفته شدن این‌ها، این مساله در حال حاضر تحت بازبینی است.»

پس از انتشار گزارش سوءرفتارهای جنسی لویی سی‌کی توسط نیویورک تایمز، سخنگوی این کمدین در ابتدا گفت او به هیچ یک از سوال‌ها در این مورد پاسخ نخواهد داد، اما بعد از چند ساعت گفت او «طی روزهای آینده» بیانیه‌ای منتشر خواهد کرد.

مهر

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false