ارائه تسهیلات مسکن افزایش می‌یابد - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، حامد مظاهریان اظهار کرد: مهمترین برنامه و سیاست اصلی وزارت راه در بخش مسکن افزایش قدرت خرید مردم است و به همین دلیل ابزارهایی که بتواند میزان تسهیلات را افزایش دهد جزو سیاستهای ما به شمار می رود.

بر اساس این خبر، معاون مسکن گفت: بخشی از این سیاستها شامل تصحیح قوانین از جمله قانون پیش فروش است که به شدت دنبال اصلاح آن هستیم چون در حال حاضر عملکرد قانون پیش فروش به هیچ وجه مناسب نیست. این ابزارها کمک می کند قدرت وام دهی بانکها افزایش یابد و خریداران واقعی مسکن وارد بازار شوند. در حالی که بتوانیم قدرت خرید را از طریق افزایش تسهیلات بالا ببریم می توانیم به تقاضاها پاسخ دهیم.

مظاهریان تاکید کرد: قانون مالیات بر خانه‌های خالی فرآیندی است که می‌تواند مالکان را به عرضه خانه‌ها در بازار بکشاند اما مبلغ مالیات به اندازه ای نیست که مالکان ترغیب شوند خانه را اجاره دهند بنابراین این قانون باید اصلاح شود.

به گزارش جامعه خبر، معاون وزیر راه درمورد اخباری مبنی بر کاهش نرخ سود و افزایش مدت بازپرداخت تسهیلات خانه اولی ها گفت: به اعتقاد من رسانه ها درمورد انتشار این خبر درست عمل نکردند. یک نفر صحبت کرد درباره اینکه پیشنهاداتی وجود دارد اما مقداری در این مورد بدفهمی شد و این تلقی انجام شد که گویی موارد اعلامی سیاستهای مصوب است.

ایسنا

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false