یکی از دیگر از مربیان لیگ برتر اخراج می‌شود - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، شنیده ها حاکی از آنست که چنانچه میثاقیان نتواند بازی با صنعت نفت آبادان را با موفقیت سپری کند بعید نیست او هم به سرنوشت لوکابوناچیچ، علیرضا منصوریان گرفتار شود و به عنوان سومین سرمربی اخراجی لیگ برتر نام بگیرد.

بر اساس این خبر، شاگردان اکبر میثاقیان که در ۲ بازی پیشین خود ۲ باخت را تجربه کردند جمعه شب هم این روند را ادامه دادند و با شکست ۲ بر ۰ مقابل سپاهان برای سومین بار متوالی متحمل شکست شدند و در این ۳ بازی حتی موفق به گلزنی هم نشدند.  این همان اتفاقی است که در ۲ فصل گذشته هم افتاده بود.

تیم فوتبال سیاه جامگان در این ۲ فصل از میانه‌های فصل تا پایان فصل دلشوره سقوط داشت و در هر ۲ فصل با خوش‌شانسی در لیگ برتر باقی ماند و همین اتفاق سبب شده تا مدیران باشگاه مشهدی برای خروج از این بحران راه و چاره ای بیاندیشند. آنها باید در دیدار بعدی و در دیدار با نفت آبادان به برتری برسند تا اکبر میثاقیان به سرنوشت دیگر مربیان لیگ دچار نشود.  حال باید دید که آیا اعضای هیئت مدیره باشگاه سیاه جامگان اجازه حضور به میثاقیان برابر زردپوشان می دهند یا که همین فردا حکم اخراج او صادر می شود.

به گزارش جامعه خبر، تیم اکبر میثاقیان با ۱۳ گل خورده یکی از ضعیف‌ترین تیم‌های لیگ برتر به شمار می رود و مشکی‌پوشان شهر مشهد تنها در ۹ هفته اخیر ۸ گل زده و فقط در یک بازی به پیروزی رسیدند.

باشگاه خبرنگاران

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false