ابطحی: اصلاح طلبان کابینه محافظه کارند| زندانی شدن در جمهوری اسلامی افتخار من نیست - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
ابطحی: اصلاح طلبان کابینه محافظه کارند| زندانی شدن در جمهوری اسلامی افتخار من نیست

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جامعه خبر حجت الاسلام ابطحی گفته است: حسن روحانی اصلاح طلب نیست و من برای مبارزه با رقبا به او رای دادم. در انتخابات دور دوم آقای روحانی خودش را از جریان اصلاحات خارج کرد. او حتی وزرای پیشنهادی اصلاحات را نپذیرفت و آنهایی که تصور می کنید برخی از وزرا اصلاح طلب هستند این نیست چون همه محافظه کار شدند.

وی افزود: مثلا آقای احمدی نژاد اگر به جای مکتب ایرانی مکتب جمکران ایجاد می کرد موفق تر بود.

ابطحی در مورد وقایع سال ۸۸ در برنامه اختیاریه گفت: من معمولا در مورد آن سال ها کمتر حرف می زنم چون حالم بد می شود. به شخصه زندان رفتن در جمهوری اسلامی را به آن افتخار نمی کنم چون تحمیلی بود. ما قصدی جز انتخابات خوب برگزار کردن نداشتیم. من حاضر هستم طرف مقابل من هم باشد و در مورد آن سالها بحث کنیم. به نظر من اگر به آن دوران بازگردیم خیلی از کارها را نباید انجام داد. مثلا در نوع پذیرش رای یا برخوردهای غیرحذفی و … که اصولگرایان و اصلاح طلبان درس گرفتند.

رئیس دفتر دولت اصلاحات اظهار کرد: در دولت آقای خاتمی من را افراطی می دانستند. بعد از دوران آقای خاتمی وبلاگ نویسی من ۶ سال ادامه داشت و هر روز مطلب داشتم تا اینکه بازداشت شدم. ابطحی در مورد انتخابات آتی گفت: انتخابات سال 1400 بستگی به نوع رفتار شورای نگهبان دارد و اینکه مردم چقدر اعتماد دارند.

ابطحی در این برنامه زنده گفت: ائمه جمعه بهتر است وقتی سن و سالی از آنها گذشته جایشان را به جوانان بدهند و دست رهبر انقلاب را باز بگذارند.

در برنامه زنده تلویزیونی اختیاریه سوالات متعددی مطرح شد که ابطحی ترجیح داد پاسخ ندهد. ابطحی در مورد حوادث 88 و اظهار نظر در مورد انتخابات 1400 و حضور علی لاریجانی در لیست اصلاحات سخن نگفت و مجری هم اصرار نداشت.

true
true
true
true
  1. jahankavoshan.com

    عاشق این وبسایت شدم من.عالی هستید شما

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false