آمار عجیب مصرف بنزین در تهران - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، زیبا اسماعیلی اظهار کرد: میزان مصرف بنزین در روزهای ششم و هفتم و هشتم بهمن‌ در ۱۴ استان ۳۴ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر و گاز ۲۵ میلیون و ۵۴۶ هزار لیتر و میزان مصرف نفت سفید سه میلیون و ۴۵ هزار لیتر بوده است.

بر اساس این خبر، سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفت: این‌آمار به استان‌های تهران، البرز، کردستان، گیلان، ارومیه، تبریز، میاندوآب، اردبیل، قزوین، زنجان، ساری، چالوس، گلستان و قم مربوط می شود.

اسماعیلی تاکید کرد: تهران با مصرف ۱۴ میلیون و ۵۳۲ هزار لیتر بیشترین مصرف‌کننده بنزین در سه روز مذکور محسوب می شود و پس از تهران گیلان با سه میلیون و ۴۲۴ هزار لیتر و ساری با دو میلیون و ۴۹۰ هزار لیتر و تبریز با دو میلیون و ۴۵۹ هزار لیتر و البرز با دو میلیون و ۴۵۳ هزار لیتر پرمصرف‌ ترین ها بودند.

به گزارش جامعه خبر، این مقام مسئول از برقراری ۱۸۰۰ تماس مردمی با سامانه پاسخگوی شرکت ملی پخش خبر داد و گفت: بیشتر این تماس‌ها به اطلاعات توزیع نفت سفید و سوخت سیار متعلق بوده است. ۳۵ دستگاه خودروی سوخت رسان حدودا ۳۰ هزار لیتر سوخت را به طور سیار توزیع کرد و به هر خودرو بیشتر از ۱۰ لیتر سوخت داده نشد تا به همه خودروها سوخت برسد. بنابراین به حدود ۳۰۰۰ خودرو سوخت‌رسانی انجام گرفت.

خودرونویس

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false