پشت‌پرده منع جذب مهاجم خارجی در «استقلال» - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، قوانین فدراسیون‌ فوتبال ایران اجازه استخدام مهاجم خارجی به باشگاه استقلال را نداد. وینفرد شفر قصد داشت با اضافه کردن یک یا دو مهاجم آفریقایی خط آتش تیمش را تقویت نماید و در این‌ بین شانس هرمان کامرونی زیاد شد اما پس از چند روز باشگاه استقلال عدم توافق با او را اعلام کرد و پرونده جذب مهاجم خارجی فعلا بسته شد.

بر اساس این خبر، در برخی رسانه‌ها و محافل فوتبالی رد شدن در تست پزشکی دلیل اضافه نشدن هرمان به جمع آبی‌ها مطرح شد اما در واقع استقلالی شدن این بازیکن، پیش از هر موضوع دیگری، منع قانونی داشت.

طبق قوانین فدراسیون فوتبال ایران که برای جلوگیری از استخدام بازیکنان بی‌کیفیت خارجی وضع شده باشگاه استقلال اصلا نمی‌توانست با مهاجم کامرونی قرارداد ببندد چون این بازیکن‌ هیچ سابقه ملی در‌ فوتبال کامرون ندارد در حالی که شرط قانونی برای جذب او این بود که باید در دو سال اخیر حداقل یک بازی ملی انجام دهد.

به گزارش جامعه خبر، از سوی دیگر با توجه به اینکه اکوآلا در یک کشور آسیایی بازی می‌کرده باید حتما سابقه بازی در لیگ قهرمانان را داشته باشد اما از آنجا که او پیش از این در لیگ دسته اول چین حضور داشته طبق قوانین ایران نمی‌توانسته با یک‌ تیم داخلی قرارداد منعقد کند. با این تفاسیر شاید مدیران استقلال از قوانین فوتبال ایران اطلاع کافی نداشتند که چندروزی سرگرم این بازیکن آفریقایی شدند و حتی از او تست‌های پزشکی هم گرفتند.

جام نیوز

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false