آرامش نظامی؛ فرمانده سپاه قدس ایران ترامپ را تهدید کرد - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

پایگاه خبری جامعه خبر/ سید هادی کسایی زاده/ سردار قاسم سلیمانی در یادواره عملیات رمضان در همدان با بیان اینکه هر چه داریم از شهداست، اظهار کرد: باید دعا کنیم که عاقبت خیر شویم.

سردار سلیمانی با بیان اینکه این بیانات رئیس جمهور در مقابل ادبیات روانی دشمن، انسجام و شجاعت و وحدت می دهد و جامعه ما را شجاع می کند، تأکید کرد: باید ببینیم امام خمینی (ره) با جامعه شاه زده چگونه عمل کرد؟ ایشان اصل القایی و تربیت القایی را جدی گرفت که تأثیرات تربیتی بسیاری داشت.

وی با بیان اینکه بیانات شجاعانه و قابل افتخار رئیس جمهور بسیار اثرگذار بود و هر کس بخواهد این روش و بیان را تضعیف کند خائن است؛ افزود: رئیس جمهور آمریکا در جواب رئیس جمهور عزیزمان مطالب سخیفی را در توئیت خود بیان کرده است که در شأن رئیس جمهور کشور بزرگ اسلام نیست جواب این سخنان بی ارزش را بدهد.

فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به اینکه من به عنوان سرباز ملت جواب ترامپ را می دهم؛ گفت: آقای ترامپ! تو به
چه جرأتی ما را تهدید می کنی؟

وی با بیان اینکه رئیس جمهور آمریکا با دنیا و کشورهای دیگر با ادبیات کسی که اداره کننده کاباره است، حرف می زند که جای تأسف دارد، تأکید کرد: به رغم اینکه یک سال از رئیس جمهوری ترامپ می گذرد هنوز ادبیات او قمارخانه و کابار های است؛ وقتی با کشورهای اروپایی، چین، روسیه، کره و جهان حرف می زند، این احساس به انسان دست می دهد که یک قمارباز حرف می زند و این یعنی شان یک ملت را شکستن.

سردار سلیمانی با اشاره به سخنان بی پایه و اساس ترامپ مبنی بر اینکه علیه ایران کار ی می کنم که سابقه نداشته باشد، خطاب به او اظهار کرد: تو که سابقه قبل را نداری و به دلیل اینکه فکرت مشغول چیزهای دیگری است فکرت به سوال پرسیدن هم نمی رود، حداقل از سازمان های اطلاعاتی و امنیتی آمریکا بپرس که قبل از تو هم هیچ کسی نتوانسته علیه ایران کاری انجام دهد.

وی در ادامه به ترامپ گفت: اول بپرس تا حرف های نادانسته بر زبان جاری نکنی؛ شما در این 20 سال چه می توانستید علیه ایران انجام دهید که نکردید؟ اما پیروزی از آن ملت ایران بود.

فرمانده نیروی قدس سپاه ادامه داد: آمریکا وقتی با 110 هزار سرباز، هزاران دستگاه تانک و نفربر، امکانات نظامی، صدها فروند هواپیمای جنگ و هلیکوپترهای پیشرفته به طالبان به عنوان یک سازمان ک مبنیه و با امکانات کم حمله کرد نتوانست کاری از پیش ببرد، این کشور عروسی ها را تبدیل به عزا کرد و روستاها و شهرهای بسیاری را با خاک یکسان کرد اما در افغانستان هم شکست خورد.

از فرمانده وقت خودتان بپرسید که چه کسی را به نزد من فرستاد و گفت آیا می شود به ما مهلت دهید، از نفوذتان استفاده کنید تا سربازان ما این چند ماه مورد حمله مجاهدان عراق قرار نگیرند تا از این کشور خارج شویم؟ یادتان رفته در در درون تانک ها برای سربازانتان پوشک بزرگسالان مهیا می کردید؟ آن وقت امروز کشور بزرگ ایران را تهدید م یکنید؟ با چه پیشین های تهدید می کنید؟

وی خطاب به ترامپ گفت: بیش از 60 درصد از کشته های شما مردان عادی بودند، 17 سال با 110 هزار نیرو، دنیا را بسیج کردید اما چه غلطی کردید؟ کشور افغانستان یک کشور فقیر بود در این کشور چه غلطی کردید که امروز برای ما خط و نشان می کشید؟

سردار سلیمانی گفت: مگر نه این است که امروز پیش طالبان التماس می کنید برای صلح و گفت وگو؟ غیر از این است که شما کشور پاکستان و دولت افغانستان را برای مذاکرات صلح تحت فشار قرار دادید؟ غیر از این است که این سازمان تمام آن
کشور نبود؟ مقابل آن چه کار توانستید بکنید که برای ما خط و نشان می کشید؟

فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه آمریکا وحشتناک ترین جنایاتی که در قرون وسطی انجام می شد را در عراق و افغانستان انجام داد، تصریح کرد: حادثه زندان ابوغریب علی الابد ننگ شماست.

وی گفت: در جنگ 33 روزه پشت رژیم صهیونیستی که کشوری قلابی است و مثل یک وزنه آویزان شماست و شما را در منطقه غرق کرده است، ایستادید و در غزه جنایات مختلفی انجام دادید، اما چه غلطی توانستید بکنید؟ غیر از این است
که همه شروط حز بالله در جنگ 33 روزه و همه شروط حماس، جهاد و گرو ههای دیگر فلسطینی را پذیرفتید؟ آقای ترامپ قمارباز! به شما می گویم بدان در آن جایی که فکر نمی کنید ما در نزدیک شما هستیم؛ ما ملت شهادتیم ما ملت امام حسینیم.

اخبار روز را با جامعه خبر بخوانید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false