این مدیر 15 شغل دارد! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جامعه خبر، بهتر است نیم نگاهی به عناوین شغلی منوچهر شاهسواری مدیرعامل خانه سینما داشته باشیم. هرچند که برخی از عناوین شغلی او ممکن است پاره وقت باشد اما در شرایط اقتصادی فعلی همان
عناوین شغلی هم میتواند عده ای را از شرایط بد اقتصادی نجات دهد. هنرمندان زیادی هستند که قادر به انجام این مشاغل هستند اما فرصت حضور ندارند.

در ادامه مروری داریم بر فهرست مسئولیتهای 15 گانه منوچهر شاهسواری: مدیرعاملی خانه سینما، حضور در شورای صنفی نمایش، عضویت در شورای صدور پروانه ساخت، عضویت در هیأت مدیره صندوق اعتباری هنر، عضویت در هیأت امنای مدرسه ملی سینما، عضویت در هیأت امنای موسسه رسانه های تصویری، عضویت در هیأت امنای بنیاد سینمایی فارابی، عضویت در هیأت امنای مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، عضو شورای تصویب فیلمنامه حوزه هنری، عضویت در هیأت امنای موزه سینما، عضویت در هیأت مدیره موسسه هنرهای تصویری سوره، دبیری شورایعالی تهیه کنندگان، عضویت در شورای بررسی صلاحیت دفاتر سینمایی در سازمان سینمایی، قائم مقامی شورایعالی اکران و عضویت در کمیته یکپارچه سازی و ارتقای تهیه کنندگی.

حالا این فرد همچنان مدیرعامل است و این یعنی نظارت کشک و کسی به کار کسی کاری ندارد. برای همین است که فضای هنر هم اینطور با رانت و لابی جلو می رود و این یعنی مسمومیت و غیر اعتماد کردن جامعه و به ضرر کشور است.

اخبار روز را با جامعه خبر بخوانید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false