سایپا: قطعات تقلبی جان مشتریان را به خطر می‌اندازد - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، علیشاهی اظهار کرد: تأمین به موقع و سفارش گذاری و برنامه‌ریزی دقیق در حوزه تامین قطعات یدکی عزم این شرکت برای جلب رضایت بیش از پیش مشتریان را نشان می دهد.

بر اساس این خبر، مدیرعامل سایپایدک گفت: سایپایدک به عنوان توزیع کننده اصلی قطعات و لوازم یدکی سایپا و پیشگام در مبارزه با قطعات تقلبی برای کسب رضایت هرچه بیشتر مشتریان و افزایش امنیت و اصالت قطعات یدکی قابلیت‌های امنیتی بسته بندی را افزایش داده و مشتریان می توانند به منظور اطمینان از اصل بودن قطعه شماره درج شده زیر لایه اسکرچ را به شماره ۵۰۰۰۱۸۱۳ ارسال کنند و پاسخ تایید یا عدم تایید اصالت قطعه خریداری شده به همراه اطلاعات فنی قطعه در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. همچنین مشتریان می‌توانند با دانلود اپلیکیشن سایپا بر روی تلفن همراه نسبت به اسکن بارکد QR اقدام نموده و از اصالت آن مطمئن شوند.

علیشاهی تاکید کرد: قطعاتی که از عاملیت‌های فروش و نمایندگی‌های مجاز تهیه شوند همگی گارانتی دارند و این از مزیت‌های بزرگ استفاده از قطعات اصلی سایپایدک به شمار می رود.

به گزارش جامعه خبر، این مقام مسئول گفت: وجود قطعات تقلبی در بازار یک تهدید بزرگ برای مردم به شمار می‌رود و انتظار داریم تا سازمان‌های مسؤول نظارت بیشتری بر بازار قطعات خودرو داشته باشند و مجازات سخت‌گیرانه‌تری در برخورد با سودجویان و متقلبان اعمال نمایند. سایپایدک همواره با برقراری تعامل مثبت با اتحادیه صنف فروشندگان و سازمان تعزیرات حکومتی به سهم خود در این مسیر قدم برمی‌دارد و انتظار داریم سایر نهادها هم با برخوردهای بازدارنده با سودجویان ما را در این مسیر همراهی کنند.

سایپا

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false