۵۰ دارالقرآن کریم در نیروی زمینی ساخته خواهد شد - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی جامعه خبر، مراسم اختتامیه سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان پایور و وظیفه نیروی زمینی ارتش در منطقه تهران در مرکز آموزش بهداشت و درمان سرلشکر دکتر احمد هجرتی با حضور رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش، فرمانده مرکز آموزش و جمعی از چهره های قرآنی برگزار شد.

حجت الاسلام محمد قاسم وفا رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی در این مراسم گفت: قرآن کریم ما را به وحدت دعوت کرده است و همه چیز هم در سایه وحدت و در زمانی زیبا است که در راستای یکتا پرستی، تبعیت از اهل بیت(ع) و قرآن کریم باشد زیبا و قابل احترام است.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی در ادامه اظهار داشت: ما انسان ها می توانیم با استفاده از وحدت و چنگ زدن به ریسمان خداوند بزرگترین کارها را در راستای رضایت خداوند انجام دهیم. بهترین قانون قانونی است که تهدیدات را به فرصت و پراکندگی احتمالی جامعه و همه انسان ها از هر زبان، رنگ و طایفه ای که هستند را در سایه یکتا پرستی و تبعیت از اهل بیت(ع) می شود به وحدت و یکپارچگی تبدیل کند.

حجت الاسلام محمد قاسم وفا ضمن اشاره به این که آنچه که ما را خوشبخت خواهد کرد و ما را به کمال و سعادت خواهد رساند تمسک به قرآن و ذات اقدس الهی است گفت: در برنامه تدوینی پنج ساله ششم خود به دنبال ترویج فرهنگ قرآنی در نیروی زمینی ارتش ساخت و بهره برداری از ۵۰ دارالقرآن پیش بینی کرده ایم که به امید خداوند و تلاش مسئولین هر ساله ده دارالقرآن آماده خدمت رسانی به مشتاقان قرآنی خواهد بود.

وی در پایان با بیان وظایف دارالقرآن های ساخته شده در نیروی زمینی اذعان داشت: وظیفه اصلی دارالقرآن ها در سطح یکان های نیروی زمینی این است که تربیت کننده چهره های قرآنی در خانواده بزرگ ارتش باشند و محقق کننده منویات مقام معظم رهبری(حفظه الله) در خصوص تربیت بیش از ده میلیون حافظ قرآن باشند.

در پایان از ممتازین و چهره های برگزیده قرآنی با اعطاء هدایا و لوح تقدیر به عمل آمد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false