گوسفند نیستیم! / رسانه ملی «شب یلدا» را کوفت مردم کرد! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

پایگاه خبری جامعه خبر/ سید هادی کسایی زاده/ امشب شب یلدای ایرانی است و همه شهروندان ایرانی دورهم جمع شده تا با شادی و طرب بزرگترین شب سال را حسابی خوش باشند. البته طبق معمول بخشی از این شب هم به دیدن برنامه های خاص و خوب رسانه ملی می گذرد. برنامه هایی که موجب شادی و نشاط خانواده ها شود.

حالا بخشی از این برنامه ها را با هم می بینیم:

* شبکه آموزش: پرداختن به زندگی مرحوم والی

* شبکه 5: ویژه برنامه شب یلدا با اسپانسری شرکت پتروشیمی پارس و سخنرانی مدیرعامل این شرکت (مردم مشتاقانه در انتظار معرفی این شرکت بودند)/ مرجانه گلچین و علیرضا افتخاری هم مهمانان این برنامه بودند البته که به دعوت اسپانسر حاضر شده بودند.

* شبکه4: برنامه چشم شب روشن با محوریت کارشناسی در حوزه ادبیات و شعر (یکی هم اون ته داشت برای خودش نقاشی می کرد)

* شبکه 3: برنامه زنده تلویزیونی حرف و تو برف با اجرای مجری پرحاشیه (فرزاد حسنی)/ چیزی شبیه به ماه عسل کاملا کپی برابر اصل

*شبکه 2: گفتگوی ویژه خبری/ برنامه 60 درجه با موضوع خط مرزی ایران و دفاع و امنیت مرزها/ برنامه زنده شب چله که از ساعت 23 و 45 دقیقه شروع شد با حضور محمداصفهانی (سوال و جواب مجری) البته یک شماره همراه هم زیرنویس کردند که ملت عکس های شب یلدا را برای این برنامه ارسال کنند: 09394611080  روشون نشد بگویند به آی دی تلگرام ارسال کنند.

*شبکه یک: اخبار/ تبلیغات/یک موسیقی/ تبلیغات شهرداری مشهد/

*شبکه آی فیلم: پخش فیلم سینمایی مریم مقدس (ویژه شب یلدا)

* شبکه تماشا: تکرار فیلم معمای شاه/ برنامه لذت آشپزی و معرفی چند قابلمه جدید

* شبکه مستند: اسرار دریای شمالی/ اطلاعات دقیق از تخم گذاری مرغ های درازپا و بررسی خانه فک های خاکستری (در شب یلدا- فقط حیف زنده نبود)

* شبکه افق: سریال میرزاکوچک جنگلی (ویژه شب یلدا- میرزاکوچک انار و هندوانه می خورد!)

* شبکه نمایش: سریال خانه پوشالی

* شبکه شما: همون برنامه ترانه باران معروف با اجرای سرد مجری (خانم جودکی) / برنامه چمدون سفر به شهرهای کشور

* شبکه نسیم: آغاز سری جدید برنامه خندوانه با اجرای رامبد جوان که البته حرفی برای گفتن نداشت و پلی بک و پشت صحنه و همچنین تصاویری از برنامه های قبل/ حضور در آسایشگاه کهریزک با جک های پدر بیژن بنفشه خواه هم بخشی از این برنامه بود. (کاملا مشخص بود که تیم خندوانه فقط برای اینکه شب یلدا برنامه داشته باشند آمدند و هیچ کار خاصی برای بینندگان نداشتند به جز دو استندآپ کمدی)

*شبکه سلامت: شبکه سلامت انگار کمی از سایر شبکه ها بهتر عمل کرد! جالب اینکه انتظار می رفت این شبکه امشب بیشتر آموزشی و تخصصی یا اصلا برنامه خاصی نداشته باشه اما جالب بود … اولا اینکه برنامه زنده روی آنتن داشت/ آواز امیرتاجیک/ سفره شب یلدا/ حضور میهمانان متفاوت و خاص/ اجرای خوب دو مجری آماتور

در این میان منتظر بودم مجری بیاید و عناوین پربازدید های سایت باشگاه خبرنگاران را اعلام کند و حسینی بای هم مردم را بسیج کرده تا با هم فریاد بزنند حسیییییینی باااااااااااااای

اما یک سوال؟ حالا بگذریم از اینکه ما گوسفند نیستیم اما خداوکیلی رسانه ملی این بودجه و اعتبارات را کجا صرف می کند؟ همه چی که تکراری است … از سازمان نمی دونم چی چی می خواهیم رسیدگی کند.

داستان عنوان «گوسفند نیستیم» چیه …؟!

((لطفا گوسفند نباشید! نام کتابی است که در اواسط دهه 80 به ده ها بار چاپ مجدد رسید که در این کتاب به ما می آموزد که چگونه زندگی کنیم، چگونه مشکلات را از سر راهمان بردایم، چگونه خود را ارزیابی کنیم، لبخند بزنیم، مفهوم زندگی را درک کنیم، معبود را بشناسیم و خلاصه اینکه چگونه گوسفند نباشیم و همانند یک انسان زندگی کنیم. اما گاهی مواقع برخی رخدادها، کلمات، سخنرانی ها، اظهارات، قوانین، مصوبات، گردهمایی ها و سمینارها، اخبار، فیلم ها، موسیقی ها، کتاب ها و غیره … به نحوی متولد می شوند و خود را به مخاطب عرضه می کنند که انگار طرف مقابل چیزی نمی فهمد! بهتر است بگوئیم انگار هیچ فردی نمی فهمد و آنها هم به کار خود ادامه می دهند. در این یاداشت های با عنوان «گوسفند نیستیم!» به برخی از این اتفاقات اشاره می کنیم.))

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false