گردن کلفتی مجریان نمایشگاه ایران مد | زاکانی شریک نمایشگاه غیرقانونی شد! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
گردن کلفتی مجریان نمایشگاه ایران مد | زاکانی شریک نمایشگاه غیرقانونی شد!

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، عنوان و تبلیغات برگزاری نمایشگاه بین المللی تجهیزات و ملزومات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و دارویی (ایران مد) در نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب زیرمجموعه شهرداری تهران در حالی رسانه ای شده که مسئولان مرتبط خبر از غیرقانونی بودن این نمایشگاه می دهند.

محمد صادق قنادزاده معاون سازمان توسعه تجارت به میلاد زارعی خبرنگار گفته است که این اقدام خلاف قانون است و هیچ مجوزی ندارند. بر اساس مصوبه هیات وزیران هررویداد تجاری و بین المللی و نمایشگاهی در کشور باید با مجوز سازمان توسعه تجارت باشد و در مورد کار این آقایان می توان شکایت کرد.

جالب آنکه مسئولان برگزاری این نمایشگاه از لوگو وزارت بهداشت، وزارت صمت و معاونت علمی ریاست جمهوری بهره برداری تبلیغاتی هم کرده اند.

سید هادی کسایی زاده روزنامه نگار می گوید: اینکه بعد از 44 سال از انقلاب اسلامی هر کسی هر طور دلش بخواهد می تواند گردن کلفتی کند جای تامل دارد. آقایان سران قوا شعار قانونمداری و برخورد با تخلفات می دهند اما همین شهردار هسته ای تهران که مدعی ضدفساد است مجوز غیرقانونی برای نمایشگاه غیرقانونی صادر کرده تا منافع گروهی حفظ شود. آیا این اسلام و قرآن و قانون است؟ مگر می شود هرکسی هر طور دلش بخواهد کار ملی کند؟ مگر کشور مسئول و ناظر ندارد؟ چه کسی این تجهیزات را تائید کرده است؟ چه نهادی مسئول معاملات و فروش در این نمایشگاه است؟ در حالی که مجوز ندارد.

 

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false