گاف کلانتری یا بسیج؟ | رسانه ها و مسئولان راحت آبروی مومن را ریختند! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
گاف کلانتری یا بسیج؟ | رسانه ها و مسئولان راحت آبروی مومن را ریختند!

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، ۱۸ آبان ماه ۱۴۰۰ خبری در سایت های خبری و فضای مجازی شهرستان ری منتشر شد. متن این خبر بدین شرح بود: فرمانده انتظامی شهرستان ری اعلام کرد: پس از هماهنگی های قضایی تیم عملیاتی کلانتری ۱۷۵ باقر شهر و تیم عملیاتی حوزه بسیج ۴۵۳ امام هادی (ع) گلحصار در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه مشترک سارق کابل های برق  را در مخفیگاهش دستگیر و در بازدید از محل بیش از ۱۰۰ متر کابل برق فشار قوی و بیش از ۳۰ کیلو گرم اقلام مس مربوط به تجهیزات انتقال نیرو کشف شد.

پس از انتشار این خبر از سوی مسئولان و بسیج در رسانه ها تصویر سارق کابل هم منتشر شد. اقدامی که رسانه باید با حکم قضایی آن را منتشر کند و در غیر این صورت جرم محسوب شده و بر اسسا قانون ۶ ماه تا ۲ سال حبس دارد.

پس از انتشار این خبر کانال خبری سید هادی کسایی زاده خبرنگار ضدفساد هم خبر را منتشر کرد و پس از مدتی فردی به نام اصغر باقری مدعی شد که صاحب عکس بوده و از خبرنگار ضدفساد شکایت کرد.

سید هادی کسایی زاده در دادگاه کهریزک گفت: این خبر و تصویر در سایت خبری باقرشهر خبر و تهران نیوز، خبرجنوب و چندین سایت دیگر منتشر شده بود و به دلیل آنکه هر روز اخبار شهرستان را در کانال منتشر می کردم این خبر را هم منتشر کردم و مسئولیت انتشار آن بر اساس قانون مطبوعات با مدیرمسئول است. هنوز این خبر و تصویر سارق در سایت ها موجود است و حذف نشده در حالی که کانال واتس آپی خبرنگار ضدفساد چندماه است کلا حذف شده است و اثری از خبر و عکس نیست.

شاکی پرونده پس از استماع دفاعیات خبرنگار ضدفساد و گفته های قاضی برای دعوت به گذشت و بخشش گفت: به راحتی چند سایت خبری آبروی من را با انتشار این تصویر بردند در حالی که من کشاورز هستم و در این پرونده هم تبرئه شدم.

حالا سوال این است که چه کسی این عکس را به رسانه ها داده است؟ کلانتری باقرشهر یا بسیج امام هادی(ع) گلحصار؟ چرا این تصویر دست به دست شد و چه کسی عکس را به رسانه ها داد؟

هرچند اداره ارشاد شهرستان ری در این خصوص معمولا دخالتی ندارد و تعطیل است اما فرمانده انتظامی شهرستان ری باید موضوع را بررسی کند آبروی یک مومن و انسان از بین رفته و او بیکار شده است.

لازم به ذکر است که سایت های مذکور مانند باقرشهرخبر زیر نظر برخی مسئولان شهرستان ری بدون مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت می کنند.

سید هادی کسایی زاده (خبرنگارضدفساد) با عذرخواهی از اصغرباقری گفت من عذرخواهی خود را رسما منتشر می کنم و تمام سایت های خبری و مسئولانی که آبروی شما را بردند را اعلام خواهم کرد و شما حق شکایت از آنها دارید.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false