گاف بزرگ سازمان زندانهای کشور/ «ماه عسل» مجرمان عمد را آزاد کرد! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

پایگاه خبری جامعه خبر/سید هادی کسایی زاده: 27 خردادماه در ماه میهمانی خدا مردم روزه دار پای پر مخاطب ترین برنامه تلویزیونی رسانه ملی قبل افطار نشستند تا سوژه امشب را مشاهده کنند. احسان علیجانی مجری برنامه مثل همیشه می خواهد برنامه اش متفاوت باشد و رقیبی نداشته باشد برای همین با هماهنگی روابط عمومی سازمان زندانهای کشور چند زندانی را تحت الحفظ (با ماموران امنیتی) به برنامه دعوت می کند. زندانیان بدون دستبند و مامور وارد برنامه ماه عسل می شوند و داستان زندگی شان را بازگو می کنند.

اما احسان علیخانی احتمالا (عمدا) سهوا فراموش می کند به مخاطبان برنامه بگوید این زندانیان مجرمانی هستند که جرمشان غیر عمد نیست و می توانند کلاهبردار یا سارق و غیره … باشند. مردم هم به خیال اینکه این حضور با هماهنگی یا نظارت ستاد دیه کشور انجام شده 3.5 میلیارد تومان کمک نقدی می کنند؟!

آخر مگر می شود یک زندانی غیرعمد برای 5 میلیون یا 18 میلیون تومان 11 سال در زندان باشد و ستاد دیه اقدامی نکرده باشد؟

حالا چه نهادی می خواهد پاسخ 255 هزار شهروند خیر ایرانی را بدهد؟

سید اسدالله جولایی در واکنش به پخش این برنامه و طرح این موضوع که زندانیان جرائم غیر عمد بدهی یک میلیون تومانی دارند، گفت: من به شدت این موضوع را تکذیب می‌کنم و از تهیه‌کننده و کارگردان ماه‌عسل تقاضا دارم واقعیت را بگویند. ما اگر به مردم واقعیت را هم بگوییم آنها کمک می‌کنند، مجری برنامه باید به مردم بگوید که ما میهمانانی را که دعوت کرده‌ایم جرم عمد دارند و زندانی جرائم غیرعمد نیستند اما با توجه به اینکه چند سال است زندانی هستند و رد مال، جرم و حبس دارند می‌خواهیم به خاطر زن و بچه‌شان به آن‌ها کمک کنیم تا این افراد آزاد شوند.

مدیرعامل ستاد دیه کشور گفت: مردم به واقعیت‌ها بیشتر کمک می‌کنند و اگر بدانند این آقا یا خانمی که به عنوان میهمان در برنامه ماه عسل حضور پیدا کرده چند سال است که به دلیل یک رد مال مثلاً 18 میلیونی در زندان به سر می‌‌برد، قطعاً کمک خواهند کرد. ما بدهی یک میلیونی را قبول نداریم و مردم هم می‌دانند که ستاد دیه چه تلاش‌هایی برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد با بدهی بسیار پایین دارند، در حال حاضر ما زندانی جرائم غیرعمد زیر 22 میلیون تومان در زندان‌های کشور نداریم.

دست‌اندرکاران ماه‌عسل باید به مردم واقعیت را بگویند، مجری برنامه فرد محبوب و هنرمندی است که قطعاً اگر واقعیت را به مردم بگوید و عنوان کند که این افراد جرمشان سرقت، جعل و کلاه‌برداری و … است باز هم شاهد کمک خواهند بود چرا که مردم ایران بسیار دل رحم هستند.

بر اساس این گزارش حالا نوبت به قوه قضائیه است که با روابط عمومی سازمان زندانها و برنامه ماه عسل چگونه برخورد می کند.

اخبار روز را با جامعه خبر بخوانید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false