کی روش چهارمین سرمربی مسن جام جهانی - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، مسن‌ ترین سرمربی حاضر در این بازی‌ها اسکار واشنگتن تابارس است. او با ۷۱ سال سن هدایت اروگوئه را در این بازی‌ها بر عهده خواهد گرفت. با این حال قدرتمندترین سرمربی حاضر در جام جهانی خوسه پکرمن است.سرمربی ۶۸ ساله سومین جام جهانی خود را تجربه خواهد کرد. او پس از تابارس ، مسن‌ترین سرمربی جام محسوب می‌شود.

سرمربی آرژانتینی ۳۶ سال تجربه مربیگری دارد و در سال ۲۰۱۲ هدایت کلمبیا را بر عهده گرفت. او دومین جام جهانی پیاپی خود را به همراه تیم‌ ‌ملی کلمبیا تجربه خواهد کرد.پکرمن به "آقای جام جهانی‌" مشهور است. او از رده جوانان و بزرگسالان جام جهانی را تجربه کرده و از ۴۴ بازی ۳۳ پیروزی و چهار تساوی به دست آورده است. همچنین هفت بار مغلوب حریفانش شده است. این ۴۴ بازی در چهار جام جهانی زیر ۲۰ سال، زیر ۱۷ سال و دو جام جهانی با تیم‌ ‌ملی فوتبال آرژانتین و کلمبیا به ثبت رسیده است.

پس از پکرمن، برت فان مارویک در رتبه سوم دیده می‌شود. سرمربی تیم‌ ‌ملی استرالیا ۶۶ ساله است. کی‌روش، سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران در رتبه بعدی قرار دارد. او  ۶۵ ساله است.

جوان‌ترین سرمربی حاضر در روسیه الیو سیسه است. او در ۴۲ سالگی تیم‌ ‌ملی فوتبال سنگال را در جام جهانی هدایت خواهد کرد. در ادامه‌ به سن سرمربیان حاضر در روسیه اشاره می‌شود.

اخبار روز را با جامعه خبر بخوانید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false