کنایه تند «برانکو» به «منصوریان» - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، برانکو ایوانکوویچ در روز غیبت علی کریمی در نشست خبری سوپر جام با حضور در محل سازمان لیگ و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد که در ادامه مشروح این صحبت ها را می خوانید.

*ما یک پای سوپر جام هستیم چون بهترین قهرمانی در ایران را کسب کردیم. با تیمی بازی می کنیم که در چهار پنج سال اخیر در رده های بالا وجود داشته و با مربی جدید که یکی از بزرگتری بازیکنان تاریخ فوتبال ایران بوده است.

*بازیکنان پرسپولیس در دو فصل گذشته بهترین عملکردشان را داشتند و امسال گل کار آن ها خواهد بود.

*گادوین منشا را در بازی فردا در اختیار نخواهیم داشت که یک عمل جراحی کوچکی به دلیل عفونت پشت سر گذاشته. صادق محرمی هم دیگر محروم ما برای این بازی خواهد بود که در اردوی تیم امید است. علیرغم اینکه این بازیکن خیلی برای ما مهم است اما فکر می کنم تیم ملی هم مهم است. برخلاف برخی باشگاه‌ها که بازیکن به تیم ملی ندادند. دیگر بازیکنان همگی در سلامت و آماده این رقابت هستند.

*طارمی در بازی فردا حضور دارد.

*بازیکنان طبق فلسفه‌ام باید توانایی بازی در چند پست داشته باشند

*می‌خواهیم در آسیا یک قدم دیگر جلو برویم

*من پارسال هم گفتم که تنها تیمی در آسیا هستیم و حتی در ایران که به جز بوژیدار رادوشوویچ تمام بازی ها را با ۱۱ بازیکن ایرانی برگزار کردیم و قاطعانه قهرمان شدیم .

*از بازگشت احمد نوراللهی خوشحالم.

*پنالتی تیم را مهدی طارمی خواهد زد.

*توصیه من به علی کریمی این است که چیزی که همه ما تجربه کردیم این است که بازیکن بودن با مربی بودن خیلی تفاوت دارد. او زمانی پر از کار و فشار پیش رو خواهد داشت. تکمیل آموزه‌هایش و آموزش بیشتر و بیشتر و بیشتر. آن موقع است که می‌تواند به عنوان مربی خوب مطرح شود.

*بشار رسن بازیکنی جوان و یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی عراق است. او تمریناتش را قطع نکرده چون لیگ عراق در حال برگزاری است. رسن در تیم ملی عراق برنامه های خاصی را دنبال می کند. رسن ار لحاظ آمادگی مشکلی ندارد .

خبر روز را با جامعه خبر دنبال کنید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false