کاخ سفید روسیه را متهم کرد - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، کاخ سفید بامداد دوشنبه در بیانیه ای روسیه را به نادیده گرفتن قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد درمورد سوریه متهم نمود و در این بیانیه اظهار کرد: روسیه غیرنظامیان بی گناه در سوریه را تحت عنوان عملیات ضد تروریستی کشته است.

بر اساس این خبر، در بیانیه کاخ سفید آمده: ایالات متحده عملیات نظامی ادامه‌دار رژیم سوریه با حمایت ایران و روسیه علیه مردم غوطه شرقی را محکوم می‌نماید و پس از تأخیرهای مکرر در تصویب قطعنامه ۲۴۰۱ شورای امنیت که خواستار برقراری آتش‌بس ۳۰ روزه در سراسر سوریه بود راه نادیده گرفتن مفاد آن و کشتن شهروندان سوریه هم زیر پوشش دروغین عملیات‌های مقابله با تروریسم را در پیش دارد.

کاخ سفید در این بیانیه طی ادعایی از «دنیای متمدن» خواست تا با اجازه استفاده دولت سوریه از تسلیحات شیمیایی را ندهند. در حالی که رئیس جمهور سوریه یکشنبه شب و پس از دیدار با «حسین جابری انصاری» معاون وزیر امور خارجه ایران اعلام کرد: تهاجم رسانه‎ای و سیاسی بر علیه سوریه تحت عناوین انسانی با هدف اصلی حمایت از تروریسم و تروریست‎ ها پس از حملات متوالی که دریافت کردند انجام می‌‏پذیرد.

به گزارش جامعه خبر، بشار اسد گفت: موضوع حملات شیمیایی به یکی از اصطلاحات فرهنگنامه دروغین غرب تبدیل شده که معمولا به عنوان بهانه ای برای باج گیری و حمله به ارتش سوریه مورد استفاده قرار می گیرد و ائتلاف غربی نیروی هوایی داعش است که بدون هیچ شرمی از جبهه النصره و داعش و سازمان های تروریستی مشابه حمایت می نماید.

جهان نیوز

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false