پیشکسوت استقلال: «منصوریان» باید زودتر از اینها می‌رفت - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، شاهرخ بیانی درمورد وضعیت فعلی تیم فوتبال استقلال اظهار کرد: سال های زیادی در این تیم بودم اما هرگز چنین شرایطی را تجربه نکردم. در این تیم همه چیز به هم ریخته و هیچ فردی سر جای خودش نیست هواداران هم که خیلی نگران هستند و نمی دانند چه سرنوشتی در انتظار تیمشان است.

بر اساس این خبر، پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: در آستانه دربی هستیم اما هنوز وضعیت سرمربی تیم مشخص نشده و نمی دانیم چه فردی هدایت استقلال را بر عهده می گیرد. آیا سرمربی جدید می تواند این تیم را از شرایط کنونی خارج کند.

بیانی تاکید کرد: شرایط برای سرمربی آبی پوشان واقعا سخت شده بود و به نظر من او باید زودتر از اینها استعفا می داد. متاسفانه یکی از اعضای هیات مدیره بدترین صحبت را در برنامه ۹۰ انجام داد و نشان داد هیچ تجربه ای در زمینه ورزش ندارد و با چنین شرایطی سرمربی استقلال باید دو هفته زودتر استعفا می داد تا به او هم بی حرمتی نشود. در حالی که قرار است یک مربی خارجی سطح پایین استفاده کنیم همان بهتر که یک مربی خوب داخلی را جذب کنیم که با شرایط باشگاه و بازیکنان آشنایی داشته باشد.

به گزارش جامعه خبر، پیشکسوت استقلال گفت: حرف آخرم با هواداران تیم است آنها که برای وضعیت تیم محبوب شان نگران هستند. از آنان می خواهم تا به مسئولان فرصت دهند تا بهترین گزینه را برای سرمربیگری انتخاب و آنها هم با حمایت از انتخاب باشگاه باعث موفقیت تیم شان شوند.

مهر

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false