پیام فراکسیون امید:دولت دوازدهم می‌تواند میوه «برجام» را بچیند - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در پیامی پیروزی حجت‌الاسلام حسن روحانی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری تبریک گفت.

بخشهای مهم این بیانیه در زیر می آید:

* لازم می‌دانیم تا ضمن عرض تبریک به جناب آقای دکتر روحانی که به حق توانست مزد کارهای بزرگ دولت تدبیر و امید را در هنگامه انتخابات از دستان شما مردم فهیم و آگاه بگیرد، به‌عنوان نمایندگان مردم نکاتی چند را از هم اکنون در میان بگذاریم:

* جناب آقای دکتر روحانی، ریاست محترم جمهوری؛ همانگونه که حضرتعالی  بارها در طول مدت تبلیغات انتخاباتی تاکید کردید، بسیاری از کارهای مهم دولت تدبیر و امید، یا در نیمه راه هستند و یا هنوز فرصت آغاز نیافته اند. ما به عنوان نمایندگانی که در طول مدت انتخابات و به پشتوانه مطالبات موکلانمان از گفتمان اصلاحات و منش اعتدال و تداوم دولت شما حمایت کرده و از این پس نیز بنای خود را بر حمایت و همراهی هرچه بیشتر با دولت دوازدهم نهاده ایم، وظیفه خود می دانیم که از همین امروز، پیگیر مطالبات اقشار مختلف مردم و همچنین کارهای نیمه‌‍تمام یا احیاناً آغاز نشده دولت شما باشیم.

* حال که مجلس دهم با ترکیبی متفاوت از مجلس قبل، در راس امور کشور قرار دارد، از این فرصت مناسب برای تشکیل کابینه‌ای پویاتر و همسوتر با خواست مردم، بهره بگیرید.

* جناب آقای دکتر روحانی، همان‌گونه که مستحضرید، وضعیت آسیب‌های اجتماعی در کشور ما به نقطه نگران‌کننده‌ای رسیده و همزمان، مشکلات معیشتی هم گریبان‌گیر بخش قابل‌توجهی از افراد جامعه است. ما به‌عنوان کسانی که در مقابل وعده‌های اغواگرانه برخی از افراد در ایام انتخابات و در مقابل سیل تهمت‌ها و تخریب‌های آن ایام، تمام‌قد از شما دفاع کردیم، معتقدیم که دولت دوازدهم دولتی است که می‌تواند میوه برجام را بچیند و از این میوه به سفره‌های همه مردم سهم دهد.

* جناب آقای دکتر روحانی، بی‌گمان پیش و بیش از ما به اهمیت حضور جوانان و زنان در همه بزنگاه‌های مهم و از جمله همین انتخابات ۹۶ واقفید. همچنین می‌دانید که این دو قشر از سال ۹۲ تا کنون، ازجمله ثابت‌قدم‌ترین حامیان شما و دولت تدبیر و امید بوده‌اند و این بار هم با وجود همه کاستی‌هایی که در تامین مطالبات عادی و منطقی شان وجود داشت، به میدان آمدند و نقشی تعیین‌کننده در رای شما داشتند. لذا شایسته است تا در این دو حوزه و به‌خصوص در دانشگاه‌ها، عملکرد شما و دولتتان به گونه‌ای باشد که تلاش برای تامین مطالبات زنان و جوانان در آن مشهود باشد.

خبر روز را با جامعه خبر دنبال کنید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false