پیامک‌های اپراتورها لغو نمی‌شود - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، وحید صدوقی درمورد پیامک‌های اپراتورها گفت: اپراتور با مشتری ارتباط تنگاتنگ دارد و برخی از سرویس‌های خود را از طریق پیامک به آنها اعلام می‌کند. این پیامک‌ها تبلیغاتی و تجاری از بیرون اپراتور نیست که باعث مزاحمت شود بلکه با سرشماره خود همراه اول ارسال می گردد.

بر اساس این خبر، مدیرعامل همراه اول گفت: اپراتور سرویس‌های ارزش افزوده دارد و جزو حقوق اولیه اپراتور به شمار می رود. البته می‌توان این امکان را فراهم کرد که مشترک پیامک‌ها را دریافت نکند اما تاکنون درخواستی مطرح نشده است.

صدوقی تاکید کرد: پیامک‌های تبلیغاتی برای مشترک آزاردهنده است و به همین دلیل رگولاتوری سامانه ۸۰۰ را تاسیس کرد تا مشترکان از این طریق اعلام کنند نمی‌خواهند پیامک تبلیغاتی دریافت کنند. در حال حاضر فقط امکان لغو آگهی‌های تجاری وجود دارد.

به گزارش جامعه خبر، ای مقام مسئول گفت: متاسفانه برخی از پیامک‌های تبلیغاتی با سرشماره‌های دیگر ارسال می‌شود. اپراتورها ابتدا برای لغو ارسال این پیامک‌ها و محدود کردن آنها اعلام آمادگی کردند اما رگولاتوری اعلام کرد که این پیامک‌ها را محدود نکنید. بنابراین امکان لغو آنها وجود ندارد.

ایسنا

خبر روز را با جامعه خبر دنبال کنید. /

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false