پولدار شدن به روش «نجفیان» متهم پرونده دامگستر؟! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
پولدار شدن به روش «نجفیان» متهم پرونده دامگستر؟!

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، برای پولدار شدن فقط کافیه به روش ذیل که قبلاً توسط شخصی به نام حبیب اله نجفیان (همون پرونده ۵۰ هزار میلیارد تومانی دام گستر) امتحان شده و موفق بوده عمل کنید. حالا چگونه؛

سال ۱۳۸۰ اتحادیه شرکت‌های تعاونی دامداران استان تهران که رئیس هیئت مدیرش حبیب‌اله نجفیان بوده و همچنان هست اقدام به خرید فروشگاه‌های زنجیره‌ای موسوم به ملاصدرا شامل یک دفتر مرکزی در ملاصدرا به مساحت یک هکتار و هشت فروشگاه تابعه آن در پاسداران، شهرآرا و … به مبلغ ۶۷ میلیارد ریال با اقساط ۱۰ ساله از شرکت پشتیبانی امور دام می کند. سال ۸۲ شرکت تعاونی گاوداران شهر ری و حومه که رئیس هیئت مدیره آن هم حبیب‌اله نجفیان بود فروشگاه‌های ملاصدرا را از اتحادیه شرکت‌های تعاونی دامداران استان تهران می خرد(خودش از خودش خرید می‌کنه) ولی تیرماه سال ۸۳ مجددا آقای نجفیان موضوع مورد معامله را که قبلاً خودش در شرکت تعاونی گاوداران شهر ری و حومه از خودش در اتحادیه شرکت‌های تعاونی دامداران استان تهران خریده بود دوباره به خودش یعنی به اتحادیه شرکت‌های تعاونی‌ دامداران استان تهران پس میده و بعد با این ادعا که من رفتم بانک کشاورزی وام گرفتم و هزینه فروشگاه‌های ملاصدرا کردم و بانک هم وثائق ملکی من رو تملک کرده، اتحادیه شرکت‌های تعاونی‌ دامداران استان تهران رو به مبلغ ۱۸۳ میلیارد تومان بدهکار می‌کنه و این امر توسط مدیرعامل و هیئت مدیره اجاره‌ای آقای نجفیان در اتحادیه مزبور هم مورد پذیرش قرار گرفته و از اون به بعد هر پولی که وارد اتحادیه مذکور شده توسط آقای نجفیان برداشت می‌شد.

به طوری که چندی پیش ۳۶ میلیارد تومان به حساب اتحادیه واریز میشه و هیئت مدیره اتحادیه و در واقع کارمندان آقای نجفیان در هیئت مدیره اتحادیه، حق بیش از ۶ هزار دامدار استان تهران رو میدن به نجفیان. هر چند که هیئت مدیره اتحادیه هم از این خوش خدمتی بی نصیب نبوده و توسط آقای نجفیان به اندازه کافی تشویق میشن.

الان اتحادیه شرکت‌های تعاونی‌ دامداران استان تهران حدود ۱۵۰ میلیارد تومان دیگه به آقای نجفیان بدهکاره که اون رو هم بده ان شاءا… دیگه حساب کتابی باقی نمی مونه.

لذا راه پولدار شدن سخت نیست فقط یه مقدار تلاش و برنامه‌ریزی می‌خواد.

حالا در شماره‌های بعدی به چگونگی تغییر نام شرکت تعاونی گاوداران شهر ری و حومه به شرکت تعاونی دامداران استان تهران و تشابه اسمی اون با اتحادیه شرکت‌های تعاونی دامداران استان تهران که رئیس هیئت مدیره همه اونها حبیب‌الله نجفیان هست و منافع حاصل از این تشابه اسمی می‌پردازیم.

 

بشیتر بخوانید

فیلم | قلع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز در مجتمع «دامگستر» تحت فشارهای سیاسی

 

true
برچسب ها :
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false