«پورمختار» بازنشسته ناجا است/ اظهارنظرهایش وجاهت قانونی ندارد! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر پس از رای کمیسیون اصل 90 مبنی بر الزامی شدن ثبت اسناد نقل و انتقال خودرو در دفترخانه ها پورمختار عضو کمیسیون حقوقی قضایی مجلس اعلام کرد: نباید مردم را الزام کنیم به دفترخانه ها بروند.

فرهاد تجری نایب رئیس کمیسیون اصل 90 در پاسخ به اظهارات پورمختار گفت: ایشان از پرسنل بازنشسته ناجا هستند و اظهار نظرهایی که اخیراً در زمینه نقل و انتقال خودرو می‌کنند بیشتر به نظر می‌رسد یک حمایت صنفی از دوستان سابقشان است. این موضوع جای تعجب دارد زیرا ایشان خودشان در کمیسیون اصل نود بوده‌اند و به شأن تشکیل این کمیسیون واقفند.

تجری گفت: جایی که همه اعضای کمیسیون قضایی از رئیس و نایب رئیس و سایر اعضاء قانون را به خوبی می‌شناسند و اظهار نظر خلاف قانونی نکرده‌اند عجیب است که آقای پورمختار مطالبی می‌گویند که بیشتر حمایت از یک سازمان در آن دیده می‌شود. اظهارنظرهای وی نه تنها دارای وجاهت قانونی نیست بلکه امروز همه مردم به این سطح درک و شعور رسیده‌اند که بتوانند فرق میان حمایت صنفی و خیرخواهی برای مردم را بفهمند.

جای تأسف دارد که ایشان به تصمیمات جمعی از همکاران خود و نمایندگان مجلس درکمیسیون اصل 90 توجهی نمی‌کنند و تصمیمات این کمیسیون را زیر سئوال می‌برند.

قطعا اظهارنظرها که فاقد وجاهت قانونی بوده و اساسی هم ندارد شأن و جایگاه نهاد قانونگذاری را تنزل می‌دهد.

اخبار روز را با ما دنبال کنید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false