پلیس معتادان و فروشندگان مخدر را رها کرده است! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
پلیس معتادان و فروشندگان مخدر را رها کرده است!

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر علیرضا محجوب در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه مواد مخدر نوظهور مانند گل سلامت جوانان و زنان کشور را تهدید می کند، گفت: تاکنون گزارشی از مصرف گل به کمیسیون اجتماعی ارائه نشده اما هشدارها بیانگر این است که باید در کمیسیون به آن پرداخته شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه گل جزو مخدرهایی است که به سهولت و راحت در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد، افزود: گل جزو هولناک ترین و وحشتناک ترین مواد مخدر است که در حال حاضر به راحتی کشت و در اختیار افراد قرار می گیرد در این رابطه باید با تعامل، همفکری و همکاری با وزارت جهاد کشاورزی تدابیر مناسب برای جلوگیری از کشت مخدر گل در منازل اتخاذ شود.

وی با بیان اینکه علت عدم تاثیر افزایش قیمت دلار بر روی مواد مخدر باید بررسی شود، ادامه داد: افزایش قیمت از ابزارهایی است که مصرف مواد مخدر را کاهش می دهد؛ متاسفانه شاهد نظارت و سختگیری چندانی در مبادی ورودی برای جلوگیری از ورود مواد مخدر به کشور نیستیم.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با تاکید بر اینکه اغلب معتادان مجرم هستند نه بیمار، گفت: معتاد مجرمی است که به صورت عمدی به مصرف مواد مخدر روی آورده در حالی که بیماری اتفاقی ناخواسته است بنابراین بکارگیری تعبیر بیمار درست نیست البته این تعبیر را به صورت محدود می توان در مورد برخی معتادان به کار برد.

مبارزه با مواد مخدر و برخورد با معتادان امری ضروری است زیرا معتادان مصرف مواد مخدر را ترویج می کنند و در واقع مروج فرهنگ امیال هستند
محجوب افزود: برای اینکه از نان فقرا حمایت کنیم مبارزه با مواد مخدر و برخورد با معتادان امری ضروری است زیرا معتادان مصرف مواد مخدر را ترویج می کنند و در واقع مروج فرهنگ امیال هستند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، افزود: در حال حاضر به دلیل منطق بیمار دانستن معتادان و رها کردن این مسیر که متاسفانه از مجلس و برخی مراجع پزشکی صادر شده برخی محلات تهران به محل خرید و فروش مواد مخدر تبدیل شده است.

وی از رونق خرید و فروش مواد مخدر در خاک سفید انتقاد کرد و گفت: تهیه مواد مخدر در این محله بسیار راحت است و حتی یک معتاد در آنجا پیدا نمی شود زیرا همگی به فروشنده مواد مخدر تبدل شده اند.

محجوب یادآور شد: پیش از انقلاب قانونی علیه معتادان نداشتیم معتادان بیمار محسوب نمی شدند و مبارزه با مواد مخدر کمرنگ و سست بود اما در حال حاضر مقابله ها کنار گذاشته شده و پلیس در این رابطه باید پاسخگو باشد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، افزود: پلیس مجاز نیست معتادان و قاچاقچیان را به حال خود بگذارد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false