پرونده حج‌تمتع امسال بسته شد/ ثبت ۳۰۳ پرواز در فرودگاه‌های ایران - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، رحمت‌الله مه‌آبادی با اشاره به اتمام عملیات پروازی بازگشت حجاج به وطن اظهار کرد: با تلاش همه دست اندرکاران و ارگان‎های مرتبط با موفقیت عملیات اعزام و بازگشت زائران خانه خدا را در ۲۰ فرودگاه منتخب به پایان رساندیم.

بر اساس این خبر، مدیرعامل شرکت فرودگاه ها گفت: همانطور که در پایان عملیات اعزام گفته شد پروازهای رفت حجاج از روز ۸ مرداد تا ۴ شهریور توسط دو شرکت ایران ایر و سعودی انجام شد و در کل ۳۲۷ پرواز برقرار شد که سهم ایران‌ایر ۷۸ درصد و سهم سعودی ۲۲ درصد بود.

مه‌آبادی تاکید کرد: عملیات بازگشت حجاج از روز ۱۴ شهریور در فرودگاه اردبیل آغاز شد و در ۴ مهر در فرودگاه امام خمینی (ره) به پایان رسید.  در بازگشت حجاج ۱۸۲ پرواز از مقصد مدینه برخاست و همچنین ۱۲۱ پرواز از مقصد جده، ۳۵ هزار زائر را به وطن بازگرداند.  ایران ایر ۷۸ درصد از سهم بازگشت حجاج را از آن خود کرد و شرکت هواپیمایی سعودی باقی سهم را به خود اختصاص داد.

به گزارش جامعه خبر، این مقام مسئول گفت: در عملیات بازگشت حجاج فرودگاه امام خمینی (ره) میزبان ۷۵ پرواز و فرودگاه مشهد ۳۸، فرودگاه گرگان ۲۶، فرودگاه اصفهان ۲۴، فرودگاه اهواز ۱۸، فرودگاه شیراز۱۴، فرودگاه همدان ۱۳، فرودگاه ساری ۱۳، فرودگاه تبریز ۱۱، فرودگاه کرمان ۱۱، فرودگاه ارومیه ۱۰، فرودگاه زاهدان ۹، فرودگاه یزد ۹، فرودگاه بیرجند ۶، فرودگاه بندرعباس ۶، فرودگاه کرمانشاه ۵، فرودگاه زنجان ۵، فرودگاه بوشهر ۴، فرودگاه رشت ۳ و فرودگاه اردبیل ۳ پرواز را میزبانی کردند.

مهر

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false