«پرسپولیس» همچنان یکه‌تازی می‌کند - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، تازه‌ترین رده‌بندی برترین مربیان رده باشگاهی جهان از سوی سایت «Clubworldranking» اعلام شد و طبق آن زین‌الدین زیدان سرمربی رئال همچنان در صدر این رده‌بندی قرار دارد. مارسلو گیلاردو سرمربی ریورپلاته آرژانتین در جایگاه دوم ایستاده و دیگو سیمئونه سرمربی آرژانتینی اتلتیکومادرید هم در رده سوم ایستاده است.

بر اساس این خبر، در رده‌بندی جدید برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات پرسپولیس با ۶ پله صعود نسبت به ماه گذشته در رده صدو چهل‌ویکم قرار گرفته و بهترین مربی لیگ برتر به شمار می رود و بین مربیان ایرانی علیرضا منصوریان در رده دویست‌وششم و اکبر پورموسوی در رده سیصدوشانزدهم بالاترین رتبه ها را به خود اختصاص دادند. مجتبی حسینی، امیر قلعه‌نویی، علی دایی و فراز کمالوند در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

به گزارش جامعه خبر، در بین تیم‌های باشگاهی رئال مادرید، بارسلونا و اتلتیکو مادرید در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند و در بین تیم‌های ایرانی هم پرسپولیس با ایستادن در رده صدوچهل‌وچهار بهترین باشگاه ایرانی محسوب می شود. استقلال و استقلال خوزستان هم رده‌های صدو‌نودوسه و سی‌صدوشانزدهم هستند.

تسنیم

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false