پتروشیمی گام نخست را محکم برداشت/ پیروزی برابر نماینده چین‎تایپه - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر؛ مسابقات بسکتبال باشگاه های آسیا پس از سه سال وقفه از شنبه و با آغاز بیست و پنجمین دوره این رقابت ها از سر گرفته شد. چین میزبان این دوره مسابقات است که با حضور نمایندگانی از کشورهای میزبان، لبنان، قطر، هند، چین تایپه، عراق، قزاقستان، مالزی، امارات و ایران پیگیری خواهد شد.

پتروشیمی بندرامام نماینده ایران در این دوره مسابقات بسکتبال باشگاه های آسیا است. این تیم که سال گذشته با قهرمانی در غرب آسیا به عنوان اولین تیم منطقه سهمیه حضور در این رقابت ها را کسب کرد، امروز و در روز نخست مسابقات در گروه A مقابل پائیان چین تایپه به میدان رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه ۱۰۰ بر ۸۰ شکست دهد.

جیمز وایت، جرالد رابینسون، بهنام یخچالی، اوشین ساهاکیان و روزبه ارغوان بازیکنانی بودند که ترکیب اولیه پتروشیمی برابر دیدار را با پائیان چین تایپه حضور داشتند که در طول مسابقه با تصمیم مهران شاهین طبع، بازیکنان دیگری جایگزین شان شدند. بازیکنان پتروشیمی پس از برتری ۲۷ بر ۲۱ در کوارتر اول، در کوارتر دوم به تساوی ۲۴ بر ۲۴ بسنده کرد آنها اما نیمه دوم بازی را با اقتدار بیشتر آغاز کردند طوریکه توانستند کوارتر سوم را با برتری ۲۷ بر ۱۸ خود تمام کنند. بازیکنان تیم  پائیان در کوارتر پایانی رقابت نزدیک تری با پتروشیمی داشتند و حتی در برخی دقایق از نماینده کشورمان پیش افتادند اما در نهایت آنها این کوارتر را هم با نتیجه ۲۲ بر۱۷ واگذار کردند تا در نهایت پتروشیمی برنده ۱۰۰ بر ۸۰ این بازی شود.

دیدار تیم های پتروشیمی بندرامام و پائیان چین تایپه دومین دیدار روز نخست مسابقات بسکتبال باشگاه های آسیا بود. پیش از این دیدار و از گروه B دو تیم الاهلی امارات و آتیرائو قزاقستان به مصاف هم رفتند که طی آن نماینده امارات به برتری ۱۰۵ بر ۶۸ دست یافت.

روز نخست مسابقات بسکتبال باشگاه های آسیا تا ساعاتی دیگر با برگزاری دو دیدار پیگیری خواهد شد که طی آن از گروه A الریاضی لبنان و الریان قطر برابر هم به میدان می روند و از گروه B نیز دو تیم الشرطه عراق و ژینجیانگ چین رو در روی هم به میدان می روند.

بیست و پنجمین دوره مسابقات بسکتبال باشگاه های آسیا تا ۲۵ مهرماه پیگیری خواهد شد. پتروشیمی روز یکشنبه و در روز دوم این رقابت ها به مصاف او ان جی سی هند خواهد رفت.

منبع: مهر

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false