پاسخ جهانگیری به اظهارات ترامپ: «بی ادب، خجالت بکش»! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، اسحاق جهانگیری روز شنبه در مراسم افتتاح سامانه یکپارچه معاینه فنی ایران (سیمفا) که در وزارت کشور برگزار شد، سخنانی درباره انقلاب و همچنین تهدیدهای دولت جدید آمریکا کرد که محور مهم ترین سخنان وی به شرح زیر است:

* همچنان فاصله زیادی با آرمان های انقلاب اسلامی داریم و اگر موانع، مشکلات و تحریم ها نبود، معیشت مردم و اشتغال جوانان امروز از وضعیت بهتری برخوردار می بود.

* غربی ها اگر با ملت ایران با زبان تعامل و تکریم گفتگو کنند، می توانند پای میز مذاکره بنشینند و به نتایج خوبی دست پیدا کنند که به تعبیر رییس جمهور همه طرف ها در آن سود ببرند. ولی زمانی که زبان آنها عوض می شود و با تهدید سخن می گویند مطمئن باشند که برای آنها هیچ دستاورد و حاصلی نخواهد داشت.

* ملت ایران لنگر گاه ثبات منطقه است و ایران نه تنها مشکل منطقه نیست بلکه راه حل منطقه است و به حل مشکلات کمک می کند.

* اتهامات کشورهای غربی علیه ملت ایران مبنی بر اینکه ایران حامی تروریسم است، آنقدر قدیمی و نخ نما شده که گوینده آن نیز باید خجالت بکشد زیرا کشوری که عملاً در صحنه نبرد و مقابله با تروریست ها بوده در حقیقت ایران است.

* ملت و مسئولین ایران ارزشی برای حرف های بی ادبانه دولتمردان آمریکایی قائل نیستند و  آن ها خودشان متوجه شده اند که ایران برنامه های وسیعی برای توسعه اقتصادی در پیش دارد و دنیا باید بداند که یکی از کانون های توسعه که می تواند چرخ توسعه دنیا را به حرکت وادار کند، ایران است.

 

 

اخبار روز را با ما دنبال کنید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false