پاسخ جالب رامین رضاییان به خبرنگار برزیلی درباره تقابل با رونالدو - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، رضاییان در واکنش به این سوال که با تجربه حضور در فوتبال اروپا اکنون چه عملکردی در جام جهانی خواهد داشت گفت: تجربه فوق العاده ای است حضور در جام جهانی. وقتی تعریف جام جهانی را برای ما می کردند همه ما شگفت زده می‌شدیم و هیجان انگیز بود.

من خودم قبلا بیننده جام جهانی بودم و برای هیجان انگیز بود و اکنون همه چیز فوق العاده است. من اصلا استرس ندارم و همه بازیکنان هم همینطور هستند. ما برای بالا ماندن پرچم ایران تلاش خواهیم کرد و مردم هم به ما اعتماد داشته باشند و مطمئن باشند که ناامیدشان نخواهیم کرد.

مدافع راست تیم ملی در پاسخ به سوال خبرنگار برزیلی در خصوص اینکه احتمالا در برابر پرتغال باید برای رونالدو قرار گیرد و از اینکه چه حسی مقابل او خواهد داشت گفت: من اصلا به آن بازی فکر نمی کنم و اکنون تنها به بازی مراکش فکر می کنم و بهتر است شما روزی بیایید که ما بازی مقابل رونالدو و پرتغال را در پیش خواهیم داشت و الان جواب به این موضوع برای ما ممکن نیست.

رامین رضاییان در ادامه سوال دیگری از خبرنگار برزیلی که از او درباره مدافعان برزیلی پرسیده بود گفت: دنی آلوز مدافع خوبی است و از کیفیت فوق العاده ای برخوردار است. مطمئنا اما سن و سال من به او نمی‌خورد اما تعاریف زیادی از او شنیده‌ام.

اخبار روز را با جامعه خبر بخوانید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false