وعده «روحانی» برای پایان فقر در دولت دوازدهم - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، حسن روحانی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در برنامه ضبط شده گفت‌وگو با شبکه خبر اظهارات زیر را مطرح کرد:

*یارانه قطع نمی‌شود، اما معتقد به نظام تأمین اجتماعی هستیم که از نیازمندان و افزایش مستمری مددجویان به 3 برابر شروع کردیم.

*تا پایان دولت دوازدهم فقر مطلق را برطرف می‌کنیم و سهام عدالت را هم سامان دادیم که بزودی لایحه به مجلس می‌رود.

* مفاسد از عدم شفافیت است و بزودی لایحه شفافیت را برای برخورد ریشه‌ای با فساد به مجلس می‌دهیم، همچنین لایحه‌ای تقدیم می‌شود که ذینفعان نتوانند برای خود چیزی را تعیین کنند، مثل تعیین حقوق خود و غیره، ضمن اینکه دولت الکترونیک و رسانه‌ها برای مبارزه با فساد کمک می‌کنند.

*طرح کارورزی برای افرادی است که می‌خواهند کار کنند اما تخصصی ندارند. ما آن‌ها را دعوت می‌کنیم برای گذراندن دوره و یادگیری تخصص.

 *هر وسیله‌ای می‌آید اول با آن مبارزه می‌کنند. یک زمانی رادیو آمد شروع کردند با آن مبارزه کردن، بعد با تلویزیون مبارزه کردند، بعد با فیلم مبارزه کردند، بعد با ویدئو مبارزه کردند، بعد با ماهواره مبارزه کردند، بعد با شبکه‌های اجتماعی مبارزه کردند؛ برای مردم در خیابان هم ممکن است مشکلاتی پیش بیاید، خب بیرون نروند؟! ممکن است هنگام رانندگی هم تصادف کنیم، خب اصلا سوار ماشین نشویم؟ما باید با تحولات جهانی همراه باشیم؛ البته این فضا باید امن باشد نه امنیتی و برای با فرهنگ و اخلاق ما همخوانی داشته باشد.

* این‌ها فضای جامعه و اخلاق ما را خراب می‌کند. ما باید فضا را امن کنیم تا مردم ۲۹ اردیبهشت پای صندوق رای بیایند؛ علی برکت الله.

*افرادی بودند که برای عمل جراحی باید بیشتر از 18 میلیون هزینه می کردند که الان کمتر از یک میلیون تومان شده است.

*باید همه دستگاه ها برنامه ها و هزینه هایشان شفاف باشد و باید از ریشه با فساد مقابله کنیم البته برخی از مفاسد به آن خاطر هست که برخی از تصمیم گیرندگان ذی نفع هستند. ما باید رسانه‌ها را در این زمینه فعال کنیم. اگر رسانه در برابر فساد آزادانه رفتار کند، فساد کم می‌شود.

* مردم به خاطر شبکه های اجتماعی به این موضوع حساس شدند البته کارهای پلیسی و قضایی در جای خود مورد نیاز است.

خبر روز را با جامعه خبر دنبال کنید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false