وضعیت ناخوش یک خانواده زندانی سادات/ درخواست از شهروندان و خیرین - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

پایگاه خبری جامعه خبر/گزارش/ در میان خانواده های زندانیان تهرانی اوضاع و احوال میزان نیست و چرخ زندگی برای این خانواده ها سالهاست لنگ می زند. خانم اکبرآبادی یکی از هزاران خانواده زندانی در تهران است که دو فرزند سادات به نام ترانه و آرمان دارد و همسرش به اتهام محکومیت مالی به مبلغ 19 میلیون تومان در ندامتگاه اوین محبوس است.

در حال حاضر دختر 8 ساله اش (ترانه) به علت تشدید شدن بیماری نمی تواند ادامه تحصیل دهد و تحت درمان پزشکان قرار دارد. هزینه های درمانی این کودک در این مدت بطور متوسط ماهانه 1.5 میلیون تومان در ماه بوده که تا امروز به طور قرض از دوستان و بستگان تامین شده است اما متاسفانه علیرغم هزینه و تلاش خانواده هنوز تشخیصی جهت درمان انجام نشده است.

پدر و مادر خانم اکبرآبادی و پدر زندانی مستاجر هستند و توانایی کمک به فرزندانشان را ندارند. مبلغ رهن منزل هم 5 میلیون تومان و ماهانه 500 هزار تومان اجاره بوده که صاحبخانه بعلت معوق شدن چندین ماه اجاره از مبلغ ودیعه کسر کرده و تمام ودیعه مستهلک شده است. حالا شرط تمدید قرارداد و ماندگاری این خانواده پرداخت ماهانه 1.200 میلیون تومان اجاره است.

طبق اظهارات خانم اکبرآبادی بیماری فرزندش بگونه ای است که در هر حمله بطور ناگهانی بیهوش می شود و نیاز به مراقبت ویژه و دایمی دارد و تا به امروزهنوز علت این حمله ها و نوع بیماری و چگونگی درمان دخترش مشخص نشده است. به همین دلیل و با وجود فرزند خردسال دیگر، امکان اشتغال در بیرون از منزل را ندارد.

از رئیس جمهور، وزیر بهداشت، کمیته امداد، خیرین و شهروندان درخواست می شود به این خانواده کمک کنند.

اخبار روز را با ما دنبال کنید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false