هفت استان کشور سفیدپوش می‌شود - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به آخرین وضعیت جوی محورهای مواصلاتی کشور اظهار کرد: هم اکنون در جاده‌های کشور شاهد بارندگی در ۷ استان در شمال و شمال غرب و شمال شرق هستیم. همچنین بارش برف در اکثر محورهای مواصلاتی اردبیل و چهارمحال و بختیاری ادامه دارد و این بارش‌ها در محور شهررضا-آباده و خوانسار در استان اصفهان هم وجود دارد.

بر اساس این خبر، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک گفت: علاوه بر این محورها در جاده خوش‌ییلاق و توسکستان در گلستان و ارتفاعات فیروزکوه و هراز در استان مازندران و در محور درگز قوچان در خراسان رضوی هم بارش برف ادامه می یابد.

رحمانی تاکید کرد: همچنین بارش باران در بیشتر محورهای مواصلاتی غرب مازنداران و گیلان ادامه دارد و این شرایط برای محورهای نیشابور به سبزوار و قوچان به چناران در خراسان رضوی هم گزارش شده است.

به گزارش جامعه خبر، این مقام مسئول با اشاره به مه‌گرفتگی در سه محور زنجان و سمنان گفت: با توجه به بارندگی‌های اخیر و برودت هوا و احتمال یخ‌زدگی معابر به ویژه در ساعات پایانی شب لازم است تا رانندگان حتماً به تجهیزات زمستانی و خصوصا زنجیرچرخ مجهز بوده و توجه دارند در حین بارندگی از سرعت وسیله نقلیه خود بکاهند تا زمان بیشتری برای عکس‌العمل لازم در اختیارشان باشد.

تسنیم

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false