هر اقدامی علیه برجام باعکس العمل قاطع ایران مواجه میشود - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش جامعه خبر، آیت الله آملی لاریجانی در جلسه مسئولان عالی قضایی موارد زیر را مطرح کرد:

*فجایع دلخراشی در میانمار رخ می دهد که قلب هر انسان را جریحه دار می کند. این جنایات با حمایت فردی رخ می دهد که جایزه صلح نوبل را دریافت کرده است و انسان با مشاهده چنین حوادثی از نحوه ارزیابی مجامع بین المللی برای اعطای این قبیل جوایز متاسف می شود.

*مجامع بین المللی در برابر گروگانگیری چند نفر در یک کشور، بدترین و شدیدترین تحریم ها را وضع می کنند اما در قبال چنین خشونت های بی پایانی به یک «ابراز تاسف ساده» بسنده می کنند.

* باید دادستان کل کشور و دبیر ستاد حقوق بشر کارگروهی ویژه متشکل از حقوقدانان برای بررسی راهکارهایی برای اقدام عملی هم در سطح کشورهای اسلامی و هم در سطح مجامع بین المللی جهت حمایت از مسلمانان میانمار و جلوگیری از گسترش خشونت علیه آنان تشکیل دهند.

*یک گروهک تروریستی که با امکانات برخی کشورهای منطقه در حال تبدیل شدن به جای پایی جدید برای کشورهای سلطه و صهیونیست ها و پدید آمدن یک غده سرطانی دیگر در منطقه بود، خوشبختانه با کمک نیروهای مردمی و مسلح عراق و سوریه و همچنین حمایت های ارزشمند جمهوری اسلامی ایران در معرض نابودی کامل است.

*آمریکا مدعی بود که نابودی داعش در عراق به بیست سال مبارزه نیاز دارد اما می بینیم که امروز در کمتر از دوسال چگونه نیروهای بسیج مردمی و ارتش عراق و سوریه بساط داعش را جمع کرده اند. حال که برخی حکام فاسد منطقه، سرمایه گذاری های میلیاردی خود را بر باد رفته و رویاهای خود را رو به زوال می بینند، به دنبال فتنه های جدید هستند، اما باید بدانند که هر فتنه ای همانند فتنه داعش جمع خواهد شد و جمهوری اسلامی هم برای صیانت از امنیت خود و هم حمایت از کرامت و امنیت کشورهای مسلمان منطقه در حد توان عمل خواهد کرد و ساکت نخواهد ماند.

*متاسفانه دولت آمریکا با وجود وعده های اولیه، مسیر مخرب و خطرناکی را در پیش گرفته است. آمریکا می خواهد با هزینه جمهوری اسلامی از برجام خارج شود و به همین دلیل اخیرا به سراغ آقای آمانو رفته و بر همین اساس بحث بازرسی مراکز نظامی مطرح شده است؛ بحثی که در هیچ یک از اسناد اعم از برجام یا پروتکل ها به آن اشاره ای نشده و هیچ وجهی ندارد.

*امیدواریم که با صلابت و حضور مردم و همچنین توجه مسئولان، آمریکا بفهمد که هر اقدامی علیه این توافق با عکس العمل قاطع جمهوری اسلامی مواجه خواهد شد و به آمریکا نیز توصیه می کنیم که در سیاست های سلطه گرانه و عهدشکنانه خود تجدیدنظر کند.

ایسنا

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false