هدف ما بقا در گروه دوم است/ با این قرعه کار سختی داریم - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر؛ سعید احمدوند درباره تیم ملی تنیس کشورمان اظهار داشت: پس از  برگزاری مراسم قرعه‎کشی گروه دو آسیا و اقیانوسیه، مقرر شد تیم ملی تنیس کشورمان 15 بهمن به در دیدار دشوار به مصاف پاکستان برود. پاکستان بهترین تیم گروه دوم این مسابقات است. آنها از گروه یک سقوط و به گروه دوم آمدند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بازی ایران و پاکستان بهمن ماه سال جاری برگزار می‎شود، زمان کافی برای کسب آمادگی لازم را داریم. هرچند رقابت بسیار سختی را پیش رو داریم. تیم ما سال گذشته با شکست مقابل کویت از گروه دوم سقوط کرد و به گروه سوم برگشت. به نظرم قدرت پاکستان 15 تا 20 بیشتر کویت است.

سرمربی تیم ملی تنیس ایران با بیان اینکه تمام تلاش ما نیز رسیدن به شرایط ایده آل است و حضوری پرقدرت در گروه دوم است، یادآور شد: تمرینات آماده‌سازی تیم ملی از 6 مهر ماه آغاز و به مدت شش هفته در آکادمی بین‎المللی تنیس استقلال پیگیری می‎شود. در صورت مهیا شدن شرایط  آبان ماه سال جاری تیم ملی به رقابت‎های فیوچرز کویت اعزام می‎شود.

وی افزود: در حال حاضر 5 تنیس‎باز در اردوی تیم ملی حضور دارند، نداف، شاهقلی، کارگان، سوری و وادی هم‌اکنون در اردوی تیم ملی حضور دارند و قرار است خالدان هم به جمع سایر ملی‎پوشان نیز اضافه شود. نفرات دعوت شده دارای رنکینگ داخلی نیز هستند و تمرینات با این تعداد پیگیری می‎شود و در پایان بهترین‎ها برای بازی مقابل پاکستان انتخاب می‎شوند.

احمدوند گفت: در بازی مقابل پاکستان ما میهمان هستیم اما به دلیل اینکه پاکستان شرایط میزبانی راندارد، احتمالا بازی ما در سریلانکا برگزار می‎شود. هدف ما بقا در گروه دوم است کاری که خیلی دشوار خواهد بود.

منبع: تسنیم

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false