نوبخت: 37 مدیر دوتابعیتی داریم/ روحانی به همه سوالات پاسخ می دهد - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر،  محمد باقر نوبخت روز سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران در پاسخ به اینکه آیا رییس جمهور برای پاسخ به سوال نمایندگان پاسخ می دهد گفت: هر سوالی باشد با حضور نمایندگان رییس جمهوری به آن ها پاسخ داده می شود. اینکه رییس جمهوری با این همه مشغله در مجلس حضور یابد و سوالی که همه همکاران ذیربط به آن جواب داده اند پاسخ دهد، مشخص است که دنبال جواب نیستند و بحث دیگری است.

وی در ادامه داد: زمانی که به گذشته فکر می کنم به یاد می آورم که نمایندگان آن دوره چقدر تلاش کردند تا رییس دولت دهم را به مجلس بیاورند، چه اتفاقی افتاد؟ البته ما به نمایندگان احترام ویژه ای قائل هستیم و با تواضع و احترام برخورد می کنیم.

نوبخت در پاسخ به اینکه گفته می شود در نشست نمایندگان دولت با نماینده سوال کننده از رییس جمهوری، وی قانع نشده است و ایرادی که گرفته این است که چرا نمایندگان اقتصادی در این جلسه حضور ندارند، پاسخ داد: اتفاقا مسئولان ستاد اقتصادی دولت اعم از آقایان نهاوندیان و کرباسیان به همراه آقای ظریف در جلسه حضور داشتند و بحث حقوقی بود و پاسخ هایی که ارائه شد، متقن و دقیق بود.

سخنگوی دولت در پاسخ به سوال دیگری پیرامون گزارش دوتابعیتی ها، گفت: بین آمار ۳۷ نفری که وزارت اطلاعات اعلام کرده با آمار ۲۱۰ نفره هیئت تحقیق و تفحص اختلاف وجود دارد اما نظر ما روشن است. همواره بحث این بوده است که مدیران دولتی دوتابعیتی هستند. اینکه فرزند کسی در خارج از کشور تحصیل می کند و پاسپورت آنجا را هم دارد، موضوع دیگری است. آمار ۲۱۰ نفره مدیران دوتابعیتی که اعلام شده درست نیست زیرا وزارت اطلاعات تکلیف ۳۷ نفر را در این خصوص روشن کرده است؛ چرا که به هر حال وزارت اطلاعات ریزاطلاعات را در دست دارد.

اخبار روز را با جامعه خبر بخوانید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false